فائزون|نیروهای نهاد انقلابی سپاه برای رفع مشکلات مردم جان خود را فدا می کنند.

نیروهای نهاد انقلابی سپاه برای رفع مشکلات مردم جان خود را فدا می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تخریب نهاد انقلابی سپاه بی شرمانه و بی انصافانه است.

کدخبر : 5170 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۱۱|۰۹:۵۹

سردار معروفی در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران که با حضور در بین اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان افزود: افرادی که هجمه را وارد می کنند، شرم ندارند، چراکه از طرفی در مورد قدرت موشکی سپاه اظهار نظر می کنند و وقتی قدرت بازدارندگی موشک ها را می بینند، سپاه را به کار اقتصادی متهم می کنند تا این نهادمقدس  را تخریب کنند و این درحالی است که حتی یک ریال از درآمدهای سپاه برای امکانات، تجهیزات، نیروهای این نهاد هزینه نمی شود و همه اعتبارات برای مردم هزینه می شود.
وی با بیان اینکه سپاه برای مردم و مال مردم است و هیچ جدایی از مردم ندارند، ادامه داد: تخریب نهاد انقلابی سپاه بی شرمانه و بی انصافانه می باشد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ گاه از زخم زبان افراد مایوس نمی شوند و نیروهای این نهاد، برای رسیدن به هدف خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها جان خود را فدا خواهند کرد، خاطر نشان کرد: دلمان از این اتهامات و هجمه ها درد دارد، تاکی می توانیم سکوت کرده و بیانصافی ها و هجمه ها را مشاهده و بشنویم؟
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به هزینه 51میلیارد تومان از محل اعتبارات سپاه در بخش محرومیت زدایی استان طی سال95، بیان کرد: برای سال جاری سپاه سلمان و قرارگاه قدس در تلاش است تا بتواند ده برابر سال گذشته در تمام زمینه ها به فعالیت بپردازد و این فعالیت ها را رسانه ای خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی امروز باید منسجم تر و با اتحاد کامل به ادامه مسیر خود بپردازند و نگذارند هیچ مانعی سر راهشان شود..
وی با اشاره به عملیات کربلای یک، اظهار کرد: این عملیات به نوع خود یک کربلای حسینی بود، در برخی مواقع در این عملیات جنگ تانک با تن را مشاهده می کردیم و با تمام نابرابری ها، نیروهای ما توانستند در مقابل دشمن به خوبی ایستادگی کنند.
وی تاکید کرد: نیروهای ما ثابت کردند که اگر توکل داشته باشیم، ‌نشدنی ها را می توانیم شدنی و عبور غیرممکن را ممکن کنیم.
وی با بیان خاطراتی از عملیات کربلای یک، تاکید کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان را باید در دستور کار قرار بدهیم.
شایان ذکر است خاطره گویی، شعر خوانی، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان از دیگر برنامه های برگزار شده این مراسم بوده است.

سردار حسین معروفی در عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران به عنوان یکی از فرماندهان در این عملیات حضور داشته اند عملیات «کربلای یک» در تاریخ 10 تیر ماه ۶۵ با رمز «یا ابوالفضل العباس (ع)» شروع شد که یکی از محورهای اصلی این عملیات را لشکر ۴۱ ثارالله بر عهده داشت. در عملیات «کربلای یک»، شهر «مهران» و ارتفاعات مهم «قلاویزان» توسط رزمندگان اسلام آزاد شد که گردان ۴۰۹ متشکل از رزمندگان سیستان و بلوچستان نقش به سزا و تعیین کننده ای را در این عملیات ایفا کرد.

ارسال نظر






captcha
ارسال