فائزون|خاطره سیدرضی از روزی که معنویت جبهه پایین آمده بود!+فیلم

خاطره سیدرضی از روزی که معنویت جبهه پایین آمده بود!+فیلم

همرزم شهید موسوی می‌گوید: سیدرضی علاقه زیادی به شهید اشتری داشت. زمانی هم که زنجان می‌آمد به دیدار خانواده شهید می‌رفت و از خاطرات شهید اشتری برایشان تعریف می‌کرد.

کدخبر : 38505 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۹|۱۱:۱۰

 

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، «ناصر گیوه‌ای» از رزمندگان و استان زنجان است. او با شهید سیدرضی موسوی قبل از عملیات محرم آشنا شد و دوستی‌شان تا قبل از شهادتش ادامه داشت. او درباره سردار شهید سیدرضی موسوی اینگونه روایت می‌کند:

با سیدرضی قبل از عملیات محرم آشنا شدیم و از آن موقع دوستی‌مان برقرار بود. ما از دوکوهه به عملیات محرم رفتیم. سیدرضی در مخابرات لشکر ۱۷ علی‌ابن ابیطالب (ع) بود. معمولاً افراد باهوش و با دقت در مخابرات مسئولیت داشتند، که سیدرضی هم یکی از رزمندگان باهوش دفاع مقدس بود.


شهید سیدرضی موسوی و ناصر گیوه‌ای سال ۱۳۶۱ در اهواز و قبل از عملیات محرم

در همان دوران دفاع مقدس سیدرضی ساکش را بست و عازم لبنان و سوریه شد و تا آخرین لحظه شهادت از نیروهای تأثیرگذار جبهه مقاومت بود.

سیدرضی، علاقه زیادی به شهید «محمدناصر اشتری» فرمانده تیپ ۲ لشکر عاشورا داشت و زمانی که به زنجان می‌آمد به خانواده شهید سر می‌زد. در یکی از دیدارها که باهم به دیدار خانواده شهید اشتری رفته بودیم، سیدرضی برای خانواده شهید تعریف می‌کرد که «یکبار به محمد گفتم معنویت در جبهه آمده پایین! شهید اشتری گفت: نه! معنویت من و تو آمده پایین.»

 

خاطره سید رضی در رابطه با سردار شهید محمد اشتری

سیدرضی با اخلاص و مجاهد فی سبیل‌الله بود که خودش را وقف جمهوری اسلامی کرد. ضمن اینکه همیشه تواضع را در رفتارش می‌دیدیم. چند بار اسرائیل می‌خواست او را ترور کند که موفق نشد که یکی از موارد بمباران دمشق بود، اما قسمت بود در ایام شهادت سردار سلیمانی ترور سیدرضی از طرف رژیم صهیونیستی انجام بگیرد.

سیدرضی خادم افتخاری حسینیه اعظم زنجان بود که در مناسبت‌ها از جمله ماه محرم به زنجان می‌آمد. بعد از شهادت حاج قاسم، سیدرضی تا مدت‌ها لباس مشکی‌اش را در نیاورد. او منتظر شهادتش بود. ما هم به او شهید زنده می‌گفتیم و می‌دانستیم آخرش شهید می‌شود، اما زود بود چنین فرد بااخلاصی را از دست بدهیم.

پایان پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال