فائزون|عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در خاش بازسازی شد

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس:

عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در خاش بازسازی شد

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، عملیات غرورآفرین کربلای ۵ باهمت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش بازسازی شد.

کدخبر : 38284 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۷:۲۱

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام بیان کرد: از همه عزیزانی که توانستند در مدتی کوتاه این برنامه را آماده و بخشی از دفاع مقدس را به تصویر بکشند تشکر می‌کنم، این برنامه‌ها موجب آن می‌شود تا افرادی که دفاع مقدس را درک نکردند با این واقعه عظیم آشنا بشوند.

 

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: دفاع مقدس یک پدیده جاودانه، باشکوه و پر افتخار در طول تاریخ ایران، اسلام و انقلاب اسلامی است که بیان‌کننده ظرفیت‌های عظیم اعتقادی، حماسی و معنوی مردم انقلابی و مسلمان عزیز ما است.

 

شفائی تصریح کرد: شاید این سؤال در اذهان شما مترتب شود که چرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی مدام به دنبال طراحی علیه این انقلاب بوده است؛ مگر مأموریت این انقلاب چه بود که مستکبرین جهان برای زمین‌زدن آن با هم متحد شدند.

 

وی افزود: در آن زمان شرق و غرب پیوسته با هم در حال جنگ و نزاع بودند؛ اما وقوع انقلاب اسلامی و احساس خطری که در آن‌ها به وجود آمد، موجب اتحاد و اقدام مشترک این دو قدرت جهانی در کنار یکدیگر بر علیه انقلاب اسلامی شد؛ در چنین شرایطی اهمیت این انقلاب و اهمیت حرکت مردم انقلابی ما با شناخت این جنگ تفهیم می‌شود.

 

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی صدام را که انگیزه زیادی برای جنگ با ایران داشت به میدان آورد؛ استکبار جهانی در میدان جنگ نیز او را تنها نگذاشت و تمام امکانات خود را برای کمک به این فرد به میدان آورد.

 

شفائی تصریح کرد: هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت جبهه کفر موجب تسلیم‌شدن ملت قهرمان ایران نشد؛ مردم ما هشت سال ید واحده شدند و با اتکا به خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام راحل و با مجاهدت و ایثار و همچنین ایستادگی در میدان توانستند همه اهداف دشمن را نقش‌برآب کنند.

 

وی افزود: نظام سلطه به دنبال تضعیف انقلاب و تجزیه کشور بود تا بتواند تفکر انقلابی و اسلامی را از بین ببرد؛ آن‌ها می‌دانستند این تفکر عظیم قدرت آنان را در دنیا از بین خواهد برد؛ در چنین فضایی مردم عزیز ایران اسلامی توانستند ثابت کنند که با اتحاد می‌توانند در مقابل هر دشمنی بایستند.

 

وی افزود: در این جنگ برای همه آزادی‌خواهان عالم ثابت شد که رمز پیروزی بر مستکبرین جهان، مقاومت و ایستادگی است و با سازش و تسلیم موفقیتی میسر نمی‌شود. دفاع مقدس برای همه مردم و مسئولین ما ثابت کرد که مقاومت نسخه شفابخش رفع مشکلات دیروز، امروز و فردای ما است.

 

شفائی تأکید کرد: آن چیزی که موجب پیروزی ما در عملیات کربلای ۵ شد؛ ایستادگی و مقاومت رزمندگان بود. امروز نیز آن چیزی که باعث پیروزی ما در جنگ ترکیبی دشمن می‌شود مقاومت و ایستادگی است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، بزرگان، ریش‌سفیدان و سران طوایف باید میدان‌دار مقابله با دشمن باشند. امروز مهم‌ترین وظیفه ما در این جنگ جهاد تبیین است.

 

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال