فائزون|ترور شخصیت‌های مهم در کشور اوج ناتوانی و عجز دشمنان را نمایان کرد

پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندانی:

ترور شخصیت‌های مهم در کشور اوج ناتوانی و عجز دشمنان را نمایان کرد

پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندانی گفت: هنگامی که دشمنان نظام و انقلاب متوجه شدند یارای مقابله با قدرتی چنان پیوسته و متحد را ندارند دست به ترور افراد تأثیرگذار سیاسی، علمی زدند.

کدخبر : 38122 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۷|۱۱:۵۳

به گزارش فائزون، یعقوب تمندانی به مناسبت سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: دشمنان انقلاب وقتی ناتوانی خود را پس از استفاده از هر امکانات و تجهیزات جنگی در مقابله با ایران اسلامی مشاهده کردند دست به حذف فیزیکی افراد انقلابی زدند غافل از آنکه درخت انقلاب با خون فرزندان و شهیدان ما بارورتر خواهد شد.
 
پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندان با اشاره به شخصیت مؤمن و انقلابی شهید اظهار کرد: فرزندم از اخلاق و صفات پسندیده‌ای برخوردار بود و شهادت در خانهٔ خدا پاداشی سزاوار اعمال و کردار او در زندگی بود.
 
وی با اشاره به فانی بودن زندگی افزود: عاملان شهادت فرزندم به فجیع‌ترین شکل ممکن مرگ را تجربه کردند درحالی‌که شهادت لیاقت می‌خواهد و نصیب هر شخصی نخواهد شد.
 
تمندانی با اشاره به پایبندی کامل خانواده به انقلاب و آرمان‌های والای آن گفت: از اویل انقلاب و روزهای آغازین نظام مقدس جمهوری بنده در راه اسلام و انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد تقدیم چندین شهید از خانواده به انقلاب مهر تأییدی بر این ادعا است.
 
امام‌جمعه مسجد قبا خاش با اشاره به تربیت اسلامی و انقلابی فرزندان شهید عبدالعزیز تصریح کرد: شهید دارای ۹ فرزند هست که ادامه‌دهنده راه شهید و انقلاب هستند.
 
پدر شهید افزود: دشمنان هرگز از توطئه و نیرنگ نسبت به اسلام و انقلاب دریغ نخواهند کرد وحدت و همبستگی بین مردم تنها عامل بازدارنده و نفوذ دشمن خواهد بود که مردم ما در طول سال‌ها این مهم را به‌خوبی نشان دادند.
 
وی گفت: با یاری خداوند متعال و هوشیاری جوانان و ملت همیشه بیدار ایران انقلاب اسلامی ما روزبه‌روز بااقتدار بیشتری به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی پیش خواهد رفت.
 
انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال