ترور شخصیت‌های مهم در کشور اوج ناتوانی و عجز دشمنان را نمایان کرد

کد مطلب: 38122  |  تاريخ: چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۱:۵۳


پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندانی:

ترور شخصیت‌های مهم در کشور اوج ناتوانی و عجز دشمنان را نمایان کرد

پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندانی گفت: هنگامی که دشمنان نظام و انقلاب متوجه شدند یارای مقابله با قدرتی چنان پیوسته و متحد را ندارند دست به ترور افراد تأثیرگذار سیاسی، علمی زدند.

به گزارش فائزون، یعقوب تمندانی به مناسبت سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: دشمنان انقلاب وقتی ناتوانی خود را پس از استفاده از هر امکانات و تجهیزات جنگی در مقابله با ایران اسلامی مشاهده کردند دست به حذف فیزیکی افراد انقلابی زدند غافل از آنکه درخت انقلاب با خون فرزندان و شهیدان ما بارورتر خواهد شد.
 
پدر شهید ترور عبدالعزیز تمندان با اشاره به شخصیت مؤمن و انقلابی شهید اظهار کرد: فرزندم از اخلاق و صفات پسندیده‌ای برخوردار بود و شهادت در خانهٔ خدا پاداشی سزاوار اعمال و کردار او در زندگی بود.
 
وی با اشاره به فانی بودن زندگی افزود: عاملان شهادت فرزندم به فجیع‌ترین شکل ممکن مرگ را تجربه کردند درحالی‌که شهادت لیاقت می‌خواهد و نصیب هر شخصی نخواهد شد.
 
تمندانی با اشاره به پایبندی کامل خانواده به انقلاب و آرمان‌های والای آن گفت: از اویل انقلاب و روزهای آغازین نظام مقدس جمهوری بنده در راه اسلام و انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد تقدیم چندین شهید از خانواده به انقلاب مهر تأییدی بر این ادعا است.
 
امام‌جمعه مسجد قبا خاش با اشاره به تربیت اسلامی و انقلابی فرزندان شهید عبدالعزیز تصریح کرد: شهید دارای ۹ فرزند هست که ادامه‌دهنده راه شهید و انقلاب هستند.
 
پدر شهید افزود: دشمنان هرگز از توطئه و نیرنگ نسبت به اسلام و انقلاب دریغ نخواهند کرد وحدت و همبستگی بین مردم تنها عامل بازدارنده و نفوذ دشمن خواهد بود که مردم ما در طول سال‌ها این مهم را به‌خوبی نشان دادند.
 
وی گفت: با یاری خداوند متعال و هوشیاری جوانان و ملت همیشه بیدار ایران انقلاب اسلامی ما روزبه‌روز بااقتدار بیشتری به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی پیش خواهد رفت.
 
انتهای خبر/



چاپ خبر