فائزون|مرزبانی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مرزبانی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانی مجموعه‌ای است که پله پله صعود کرده و امروز یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

کدخبر : 37873 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۰|۰۸:۵۱

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن بیان خداقوت به سردار ملاشاهی فرمانده سابق مرزبانی استان بیان کرد: از همه نعمت‌های بی‌نظیری که امروز در جمهوری اسلامی ایران از آن برخورداریم؛ مرزبانی یکی از مجموعه‌هایی است که برکات زیادی برای کشور به ارمغان آورده است.

وی افزود: مرزبانی مجموعه‌ای است که مایه آرامش و آسایش مردم را در کشور ما فراهم کرده و خدمات شایانی را به کشور و مردم ارائه داده است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: مرزبانی مجموعه‌ای است که پله پله صعود کرده و امروز یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

شفایی تصریح کرد: مرزبانی مجموعه‌ای است که فارغ از هرگونه شعاری، مردمی است و این مردمی بودن را می‌توان در تمامی رده‌های آن احساس نمود.

وی افزود: این مجموعه عظیم با ایثار و با فداکاری رزمندگان آن و همچنین با همت بلند فرماندهان مرزبانی به این عزت و سربلندی رسیده است.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: در این جلسات تنها از فرمانده تکریم نمی‌شود بلکه از تمامی افرادی که در این مجموعه تلاش می‌کنند تکریم می‌شود؛ امروز قرار است تا پرچم این مجموعه به دستان فرماندهی دیگر سپرده شود تا بتواند خدماتی شایسته را به مردم استان ما ارائه دهد.

شفایی در پایان خاطر نشان کرد: برای عزیزی که امروز به عنوان فرمانده مرزبانی استان معارفه می‌شود آرزوی موفقیت داریم و‌امیدواریم تا بتواند در راستای آرمان‌ها و برنامه‌های مرزبانی کشور با موفقیت عمل نماید.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار محمد ملاشاهی تقدیر و سردار رضا شجاعی به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان معارفه شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcayon6049nm01.k5k4.html

ارسال نظر






captcha
ارسال