فائزون| ادامه راه شهدا مهمترين وظيفه مرزداران است

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان:

ادامه راه شهدا مهمترين وظيفه مرزداران است

سردار «ملاشاهی» گفت: ادامه راه شهدا و تكريم خانواده شهدا و ايثارگران مهمترين وظيفه مرزداران است.

کدخبر : 35838 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۷|۱۰:۴۶

 

به گزارش  فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، امروز سردار «محمد ملاشاهی» فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با سردار «غلام‌نبی كوهكن» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ديدار و گفت‌وگو كرد.

سردار «ملاشاهی» در اين ديدار اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مديون خون شهدا و رشادت آنهاست و استقلال و آزادی ما نتيجه پايمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز است كه اين يک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باورهای دينی ما است و همچنین ياد و خاطره شهدای گرانقدر به مثابه تابلويی ارزشمند از توانمندی‌های ايران اسلامی در مقابل دسيسه‌های دشمنان است.

وی همچنين توجه ويژه به جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا را وظيفه همگانی دانست و خاطرنشان كرد: خانواده شهدا و ايثارگران ذخاير گرانبهای ملت و سرمايه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ايران هستند و ادامه راه شهدا و تكريم خانواده شهدا و ايثارگران مهمترين وظيفه ذاتی ما خواهد بود.

در ادامه سردار كوهكن بیان داشت: اقتدار، سربلندی، وحدت و يكپارچگی ميهن اسلامی در حال حاضر در سايه مجاهدت شهدا و ايثارگران بوده و بر همه ما وظيفه است كه شاكر ازخودگذشتگی‌های آنها باشيم.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال