فائزون|برادرانم جبهه را خالی نگذارید

وصیت‌نامه شهید؛

برادرانم جبهه را خالی نگذارید

شهید احمدرضا نیک‌بخت در وصیت‌نامه خودنوشت: برادرانم جبهه را خالی نگذارید.

کدخبر : 37858 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۵|۰۹:۴۱

به گزارش فائزون، شهید احمدرضا نیک‌بخت در ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۰ در بیرجند متولد شد و در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت تیر به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 به نام خداوند گواهان و صادقان
 «کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند را مرده مپندارید؛ بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند».

 خدایا، تا تو را دارم هیچ غمی ندارم و اگر لحظه‌ای مرا به خود واگذاری روسیاه بمانم.
 پروردگار من آن کس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 پدر و مادرم به شما سلام می‌رسانم و می‌خواهم که زحماتی را که برایم متحمل شده‌اید را حلالم کنید و در مرگم صبور باشید که «خداوند با صابران است» در صورت امکان برایم گریه نکنید که مبادا با گریه شما لبخند به‌صورت دشمن بنشیند.

خواهر غم‌پرورم به تو درود می‌فرستم که در مصائب چنین صبورید و غم‌های زمانه را برای سعادت اخروی به جان خریده‌اید. گرچه من موفق به دیدار دو سرباز واقعی امام‌زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) یونس و محسن نشده‌ام.

آنها را از طرف من سلام زیاد برسانید. برادرانم جبهه را خالی نگذارید و جهت پیروزی اسلام سلاحم [را] بردارید نه از روی و امیدوارم که اگر شما را اذیت کرده‌ام مرا به بزرگواری خود حلال کنید. از همه اقوام و همسایگان که موفق به خداحافظی نشده‌ام می‌خواهم که مرا حلال کنند.

 من را در بهشت مصطفی دفن کنید و هر شب جمعه سر مزارم بیایید و شادم نمایید. برایم نماز بخوانید و روزه بگیرید که نماز و روزه باعث مغفرت گناهان در درگاه باری‌تعالی است.

دوستان گرامی که زمانی با هم بودیم، اگر از من ناراحت شده‌اید مرا حلال کنید و سعی کنید که تمام اعمالتان الهی باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال