فائزون|پیرو فرامین امام باشید

وصیت‌نامه شهید؛

پیرو فرامین امام باشید

شهید محمودرضا نیک‌بخت در وصیت‌نامه خودنوشت: از امام اطاعت کنید که بر شما اطاعت از امام عزیز واجب است.

کدخبر : 37857 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۵|۰۹:۳۹

به گزارش فائزون، شهید احمدرضا نیک‌بخت در ۲۰ خرداد‌ماه سال ۱۳۴۷ در سفیدآبه زاهدان متولد شد و در تاریخ ۲۱ دی‌ماه ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین
 «مپندارید کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌خورند».

 خداوندا تو را سپاس می‌گویم که مرا در زمانی قراردادی که رهبری روشن‌ضمیر و در موقعیتی قرارم داده‌ای که زمینه برای رشد و استعداد ما آماده است و در مکانی قرارم داده‌ای که دشمنان دینت بر علیه حق و عدالت قیام نموده‌اند و تو را سپاس می‌گویم و از تو می‌خواهم مرا جزء سربازان حقیقی خودت و امام‌زمانت قرار دهی.

 پدر و مادر مهربانم مرا ببخشید اگر نتوانستم فرزند خوبی برایتان باشم و بتوانم دینی که بر گردنم بود در حق شما ادا نمایم و از خداوند می‌خواهم به شما در این دنیا صبر و در آن دنیا از اجر عظیمی برخوردار نماید.

 و از برادران عزیزم هم طلب عفو و بخشش می‌نمایم و از طاهره و یونس و محسن هم طلب بخشش می‌نمایم و اگر نتوانستم حقی که بر گردنم هست ادا نمایم مرا به بزرگواری‌شان خواهند بخشید و از همه اطرافیان و آشنایان طلب عفو و بخشش می‌نمایم.

 و اکنون چند کلمه به هم‌کلاسان و هم‌رزمانم در سنگر مدرسه مشغول درس‌خواندن بودیم عزیزان هم‌سنگرم به شما می‌گویم اگر هم رزم و هم‌سنگری از میان شما می‌رود بر شما است که اسلحه و قلمش را بردارید و همان گونه که این عزیز هم‌سنگرمان با در جبهه و با قلم در سنگر مدرسه مشغول پیکار بود شما هم چنین باشید و پیرو فرامین امام باشید و از امام اطاعت کنید که بر شما اطاعت از امام عزیز واجب است و از همه شما [طلب] عفو و بخشش می‌نمایم.

 و شما ای امت سلحشور همچنان که در صحنه بوده‌اید همچنان در صحنه باشید تا این که ان‌شاءالله بتوانیم به‌زودی احکام اسلام را در جهان پیاده نماییم.

 و در پایان مبلغ ۳۰۰۰ تومان به برادر حسینی‌پور بدهید و از او بخواهید که این پول بپذیرد. بار دیگر همه شما عزیزان طلب عفو و پوزش می‌کنم. بار دیگر از خداوند می‌خواهم که مرا جز سربازان واقعی خود قرار دهد. ان‌شاءالله.

 برای همیشه با شما خداحافظی می‌کنم و شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.
 بنده حقیر و فقیر و پرگناه محمودرضا نیک‌بخت

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcamon6u49nm61.k5k4.html

ارسال نظر






captcha
ارسال