فائزون|پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر فعالیت دارند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر فعالیت دارند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.

کدخبر : 37811 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۲|۱۰:۵۶

به گزارش پایگاه خبری فائزون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ همزمان با برپایی مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایگاه‌های سراسر کشور ادامه دارد.
حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در همین رابطه، اظهار کرد: هر نفر ایرانی می‌تواند به عنوان حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ثبت نام کند.
وی گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از کودکان یتیم ۱۰ هزار تومان است. البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور به میزان دلخواه و براساس وسع و توانایی خود افزایش دهند.
آسوده با ارائه یک آمار، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۲۵ هزار فرزند و یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند، که توسط یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار گرفته‌اند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را تحت پوشش بگیرند و از طریق یک کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.
وی در پایان گفت: البته متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای مشارکت در این طرح اقدام کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchi6nzm23nmwd.tft2.html

کلید واژه ها:

جذب حامی

ایتام

ماه رمضان

ارسال نظر






captcha
ارسال