فائزون| تا آخرین قطره خون از ولایت‌فقیه دست برنخواهیم داشت

وصیت‌نامه شهید؛

تا آخرین قطره خون از ولایت‌فقیه دست برنخواهیم داشت

شهید مرتضی طباطبایی در وصیت‌نامه خودنوشت: دنیا بداند که ما از امام عزیزمان تا آخرین قطره خون خود دست برنخواهیم داشت.

کدخبر : 37705 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۳|۱۳:۰۰

به گزارش فائزون، شهید مرتضی طباطبایی متولد 5 مردادماه 1342 در شهرستان زابل در تاریخ 13 اسفندماه 1362 به شهادت رسید پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زاهدان آرام‌گرفته است.
 

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم االله الرحمن الرحیم

خدایا با نام تو در این راه قدم می‌گذارم و از تو می‌خواهم کـه لیاقـت شـهادت در راه خود را به من عطا کنی. پدر و مادر و برادر و خواهران عزیزم: بدانید بـا آگـاهی و دانـش کامـل در راهـی قـدم می‌گذارم که وظیفه شرعی و دینی و میهنی‌ام به من حکم می‌کند تا از دستاوردهاي  انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبري امام خمینی تا پاي جان دفاع کـنم و بـا دل‌وجان و از صمیم قلب با برداشتن سلاح در مقابل طاغوتیان و افراد ستون‌پنجم به مقابله بایستم. عزیزانم شاید این وصیت‌نامه زمانی در اختیار شما قرار گیـرد کـه مـن بـه آرزویـم کـه شهادت در راه اسلام و میهنم است، رسیده باشم.

پدر و مادر عزیز من با میل و اراده خویش این راه را انتخاب کرده‌ام و خوشحالم که رهـرو سرورم حسین (ع) هستم؛ زیرا امروز شهیدان عزیزي درخت نوپاي اسـلام را در ایـران بـا خون‌گرمشان آبیاري کرده‌اند و باعث شدند که رژیم پوشالی پهلـوي از هـم فروپاشد و حال بر من و شماست که از دین و اسلام محافظت کنیم؛ زیرا که منجی مـا در نهایـت دیـن ماست عزیزانم از هرکدام شما که مرا دوست دارید، می‌خواهم هرکسی را که کم احترامـی به امام خمینی و یاران باوفایش بکند از خودتان طرد کنید.

زیرا که من عاشق امام هستم و دنیا بداند که ما از امام عزیزمان تا آخرین قطره خون خود دست برنخواهیم داشـت. زیـرا راه او راه حضرت مهدي (عج) و فریاد او فریاد امام حسین (ع) است. از پدر و برادرم می‌خواهم که به رهنمودهاي امـام بـا جان‌ودل عمـل نمـوده و ضدانقلاب و فریب‌خوردگان را با زبان نرم دعوت نمایند و دشمنان قسم‌خورده را سرکوب و طرد نمایند و با دو فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اطرافیان را هدایت کنند.

از مادر و خواهرانم تقاضا دارم که برایم دعا کنند، زیرا راضی‌ام به رضاي خدا و خود نیـز تقوا را که بهترین توشه آخرت است پیشه کنند و با حفظ حجـاب و شـرکت در نمازهـاي جمعه و جماعت مشت محکمی به دهان جهان‌خواران غرب  و شرق  بزنند و از برادران و خواهران دینی توقع دارم نظام اسلامی را محترم به شما زنده و به‌خاطر قرآن در دین خود ثابت‌قدم بوده و تردیدي به خود راه ندهند و وحدت خودشان را حفـظ کنند و با برخورد قاطعانه ریشه فساد و نظام طاغوتیان را برکنند، به امید شهادت.

لینک‌های مرتبط:

 

کلید واژه ها:

شهدا

وصیت نامه

شهید

ارسال نظر






captcha
ارسال