فائزون|میزبانی سیستان وبلوچستان از ۱۱ آلاله گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

میزبانی سیستان وبلوچستان از ۱۱ آلاله گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه

سرتیپ دوم پاسدار غلام نبی کوهکن از میزبانی پیکر ۱۱ شهید گمنام دفاع مقدس در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کدخبر : 37566 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۲۲|۰۷:۴۳

به گزارش فائزون، جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام استان سیستان و بلوچستان امروز در سالن جلسات استانداری با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان‌های کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
وی با اعلام اینکه از این تعداد، سیستان و بلوچستان میزبان پیکر 11 شهید گمنام است، عنوان کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام در فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال قرار خواهند گرفت و سپس به شهرستان‌ها انتقال خواهند یافت. مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا در ششم دی‌ همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
کوهکن تصریح کرد: یک شهید در استانداری سیستان و بلوچستان، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان رسالت، یک شهید در هوانیروز زاهدان، یک شهید در شهرستان فنوج، یک شهید شهرستان زابل، یک شهید در شهر رامشار، یک شهید در کوی پلیس زاهدان، یک شهید در شهرستان نیکشهر روستا دسک، یک شهید در تیپ حضرت علی اکبر زابل، یک شهید در مسجد بقعه ابوالفضل شهرستان زابل، یک شهید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان آرام خواهند گرفت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در حال حاضر میزبان پیکر 133 شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود 57 نقطه از خاک استان آرام گرفته ‌که با خاکسپاری پیکر 11 شهید جدید افتخار میزبانی استان به 144 شهید افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال