فائزون| خواهرانم حجاب خود را فراموش نکنید

وصیت‌نامه شهید؛

خواهرانم حجاب خود را فراموش نکنید

شهید علیرضا اربابی در وصیت‌نامه خودنوشت: از خواهران گرامی می‌خواهم که حجاب خود را فراموش نکنند.

کدخبر : 37489 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۳/۲۶|۰۸:۰۷

به گزارش فائزون، شهید علیرضا اربابی ۱۵ شهریورماه سال ۱۳۴۷ در زابل متولد شد و در تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۳۶۵ در مهران به شهادت رسید.
 
 این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
 بسم االله الرحمن الرحیم
 
 «والْعصرِ إِنَّ الْإِنْسانَ لَفی خُسرٍ إِلَّا الَّذینَ آم نُوا وعملُوا الصالحات و تَواصوا بِالْحقِ»
 «سوگند به عصر همانا انسان در زیان است مگر آنان که ایمان آورده و شایسته عمل کنند
 
 به نام خدا، به نام آن خدایی که آدمی را آفرید و نام او که ازلی و ابدی است و همه از پیر از کوچک‌ترین شیء ناچیز تا بزرگ‌ترین چیزها به نام او که در فطرت و قلب انسان‌ها جاگرفته. خدمت پدرم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که سلام مرا قبول کنند. پدر جان تو زحمت‌های زیادی کنید که به جبهه بیایم حق خود را بر من حلال کن و مرا ببخش. پدر جان نمی‌دانم که اگر می‌خواهم که صبر داشته باشید که خدا از شما راضی باشد. پدر جان اگر شهید شدم مرا خدمت مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم. مادر جان سلام مادر جان بیشتر سختی‌ها و رنج‌ها را تو کشیدی حضرت زینب (س) ناراحت نشوند. چون موقعی که حضرت زینب (س) همه بستگانش پدر جان از حقوق من ماهی ۵۰۰ تومان کمک به جبهه کنند. از پدر و مادر عزیزم بفرستند تا مورد رضای خدا باشد و از شما می‌خواهم که فقط به‌خاطر رضای خدا کار کنید. برادرم را به کلاس قرآن تشویق کن به تمام خویشان سلام عرض می‌کنم و از آنها طلب بخشش حلال کنند و از اقوام می‌خواهم که خدا را عبادت کنند و از برادرهای کوچکم محمد و احمد می‌خواهم و راه مرا ادامه بدهند و از خواهران گرامیم می‌خواهم که حجاب خود را فراموش نکنند.
 
 «والسلام علیکم و رحمه‌الله»

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaown6w49noy1.k5k4.html

ارسال نظر






captcha
ارسال