فائزون|دستگاه‌های برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی تقدیر می‌شوند

دستگاه‌های برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی تقدیر می‌شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های برتر استان در جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

کدخبر : 37420 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۶|۰۸:۳۵

به گزارش فائزون  مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته ۲ دستگاه برتر این استان بر اساس مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی و همچنین دستگاه های برتر در پنج گروه تخصصی معرفی شدند که پنجشنبه هفته جاری در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار می گیرند.

 
وی با اشاره به اهمیت تعامل دستگاه های اجرایی با فرمانداری ها و تاثیرگذاری آن در انتخاب ادارات برتر، افزود: شاخص‌های اختصاصی متناسب با شرح وظایف ساختاری هر دستگاه اجرایی تعیین و دستگاه‌های برتر بر اساس آن معرفی شده‌اند.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: همچنین با توجه به شعار سال و بهبود فضای کسب و کار با توجه به رشد اقتصادی، به عنوان سیاست های دولت در پیشبرد اهداف و فعالیت ها در ارزیابی عملکرد دستگاه مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی بیان کرد: یکی از سیاست های دولت سیزدهم توجه به رشد اقتصادی هشت درصد است که به همه استان ها ابلاغ و تکلیف شده که در قالب چهار بخش اصلی شامل کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات بر اساس ظرفیت های هر استان اقدامات لازم صورت گیرد.
 
عرب اول گفت: یکی از مواردی که در رشد اقتصادی به آن توجه شده، موضوع ارتقای بهره وری است تا با نگاه در بخش کشاورزی، توسعه منابع آب و صنعت و معدن به طور ویژه محقق شود.
 
انتهای پیام/س

ارسال نظر






captcha
ارسال