فائزون|عنوان برگزیده ۳ اثر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به سیستان وبلوچستان رسید

عنوان برگزیده ۳ اثر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به سیستان وبلوچستان رسید

در دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی،عنوان برگزیده ۳ اثر به سیستان وبلوچستان رسید.

کدخبر : 34483 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹|۱۰:۱۸

به گزارش فائزون، آیین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان «دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» همزمان با ۳۱ مرکز استان در کشور به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار« غلام نبی کوهکن»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عرصه نبرد فکری و اندیشه ای در برابر دشمنان از دیرباز مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های بزرگ مردان گمنامی است که از روی عشق به دین و انقلاب پا به عرصه مجاهده نهاده اند.

وی گفت: نبردهای کنونی در فضای مجازی نیازمند نیروهای متعهد و متخصص در حوزه های گوناگون جنگ نرم بوده که بتوانند با دانش، تجربه و تخصص خود سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن باشند.

این مسئول ادامه داد: از استان سیستان و بلوچستان در بخشهای آزاد، موشن گرافیک و پیام رسانها و شبکه های اجتماعی 3 اثر موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند که همزمان با سراسر کشور تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از پوستر «سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» با حضور ادارات، نهادها و سازمان‌ها در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال