فائزون|برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کشور از ۲۹ تا ۳۱ خرداد

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کشور از ۲۹ تا ۳۱ خرداد

سردار «اکبری» گفت: کنگره شهدای عشایر در روز‌های ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد که در این راستا فضاسازی سطح شهرستان‌ها و مرکز استان باید هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

کدخبر : 37278 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۵|۰۷:۵۱

به گزارش عصر هامون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه آخرین جلسه هماهنگی کمیته‌های کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، ضمن تقدیر و تشکر از هم‌افزایی مجموعه‌های مختلف در ارتباط با آمادگی برگزاری این کنگره در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: روز‌های پایانی برای برگزاری این کنگره عظیم در حال سپری بوده و روزشمار به دقیقه‌شمار تبدیل شده است.

وی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور را یک کار فرهنگی ماندگار و بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: امیدواریم با مدیریت مطلوب مدیران استانی، یک کار فرهنگی ماندگار را با عنوان گنگره ملی شهدای عشایر برای اولین‌بار در سطح کشور رقم بزنیم.

سردار اکبری با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: رئیس جمهور نیز در همه جلسات مردمی، در حضور مردم، سخنرانی‌ها و جلسات شورای اداری، به اهمیت برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور اشاره کرده است.

وی با بیان این‌که کار برای شهدا بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، بالغ بر ارزش ۶ میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی دامپزشکی، به عشایر محروم و مناطق سعب‌العبور خدمت‌رسانی شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شهرستان «لردگان» نیز علاوه بر بحث گروه‌های جهادی دامپزشکی، گروه‌های پزشکی حضور پیدا کردند که در این راستا ۴۰۰ تا ۵۰۰ خدمت‌رسانی در حوزه دندانپزشکی و پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان صورت گرفت.

سردار اکبری فضاسازی برای برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور را واجب دانست و تأکید کرد: کنگره شهدای عشایر در روز‌های ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد که در این راستا فضاسازی سطح شهرستان‌ها و مرکز استان باید هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

وی پذیرایی از مهمانان را از بحث‌های مهم دیگر برگزاری این کنگره دانست و گفت: مهمان‌پذیری، مهمان‌نوازی و مهمان‌داری در استان چهارمحال و بختیاری، امتیاز مثبتی برای ما محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: روز ۲۹ خراد شب شعر، روز ۳۰ خرداد یادواره شهدای مدافع حرم و ۳۱ خرداد نیز روز اجلاسه است که متعاقباٌ مکان و زمان برگزاری این مراسم‌ها را به اطلاع هم‌استانی‌ها می‌رسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال