فائزون|دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی از خانواده شهیدان "علی اکبر سنگبری" رضا سرگزی" و "علیرضا سلیمانی" در زاهدان

به منظور بزرگداشت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان انجام شد

دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی از خانواده شهیدان "علی اکبر سنگبری" رضا سرگزی" و "علیرضا سلیمانی" در زاهدان

به منظور بزرگداشت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان فرماندهان نظامی و انتظامی از خانواده شهیدان "علی اکبر سنگبری" رضا سرگزی" و "علیرضا سلیمانی" در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.

کدخبر : 15724 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۵|۰۹:۰۵

به گزارش فائزون؛ به منظور بزرگداشت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان فرماندهان نظامی و انتظامی از خانواده شهیدان "علی اکبر سنگبری" رضا سرگزی" و "علیرضا سلیمانی" در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.

سرهنگ ۲ پاسدار محمود مهرجو؛ محمد شهرکی نماینده بنیاد شهید؛ سرهنگ حمیدرضا روستا نماینده ارتش؛ سرهنگ حسن میرشاهی نماینده انتظامی؛ حجه الاسلام مهرجو روحانی گروه از اساتید دعوت شده از حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) در این دیدار حضور داشتند.

این گروه از طرف کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا دیدار کردند و ضمن تقدیم لوح یادبود و تندیس کنگره از خانواده معظم شهدا جهت شرکت در کنگره ملی که در تاریخ ۹۶/۱۱/۲۴ در محل مصلی قدس زاهدان برگزار می شود دعوت بعمل آوردند.

شهید علی اکبر سنگبری شهید دفاع مقدس ارتش؛ شهید عباس سنگبری شهید انتظامی؛ شهید رضا سرگزی شهید ترور معلم در قصر قند و  شهید علیرضا سلیمانی شهید دفاع مقدس دانشجو بسیجی هستند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال