فائزون| دو قطبی سازی شیعه و سنی، سم مهلک برای جامعه اسلامی است

امام جمعه زاهدان:

دو قطبی سازی شیعه و سنی، سم مهلک برای جامعه اسلامی است

آیت‌الله محامی گفت: هر کس دل در گرو ولایت دارد باید حواسش جمع باشد تا حرفی نزند که دو قطبی سازی شیعه و سنی ایجاد شود که برای جامعه اسلامی سمی مهلک است.

کدخبر : 37264 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۱|۰۸:۳۶

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، آیت‌الله «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان اظهارداشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا، برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف متعالی و استفاده بهینه از همه فرصت‌ها و امکانات است.

وی با اشاره به اینکه باید نگاهمان به نقطه عطف و تلاشمان برای رسیدن به هدف متمرکز باشد، افزود: عبادت خداوند هدف آفرینش خلقت است.

آیت الله محامی گفت: باید ببینم چه مقدار از فرصت‌هایمان استفاده می‌کنیم و  در راستای پاسخگویی به خداوند در فردای قیامت و هدف آفرینش کاری کرده ایم؟.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه پیامبر (ص) و ائمه انسان‌هایی کامل و برتر مخلوقات خداوند هستند، عنوان کرد: ائمه اطهار مظهر صفات الهی هستند و  وجودشان نشانه خداوند است.

وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) با زندگی نورانی الگویی بزرگ برای درس گرفتن است، ادامه داد: امیدواریم همه ما بتوانیم امام خمینی (ره) را به درستی بشناسیم و خداوند توفیق عطا کند که با معرفت راهمان را ادامه دهیم.

آیت الله محامی گفت: وحدت برای جهان اسلام و کشور یک نکته راهبردی بوده و هر کس که دل در گرو ولایت دارد، باید حواسش جمع باشد که حرفی نزند که دو قطبی سازی شیعه و سنی ایجاد شود که برای جامعه اسلامی سم مهلک است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:

سنی

شیعه

شیعه و سنی

ارسال نظر






captcha
ارسال