فائزون|قدردانی سردار کارگر از فرمانده کل انتظامی برای برگزاری مراسم تشییع مرحوم «عصار»

با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی سردار کارگر از فرمانده کل انتظامی برای برگزاری مراسم تشییع مرحوم «عصار»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» بابت برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس قدردانی کرد.

کدخبر : 37040 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۱۶|۱۱:۴۶

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابت برگزاری شایسته و آبرومندانه مراسم تشییع پیکر مرحوم مغفور سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس قدردانی کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری»

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام بدینوسیله از همت و تلاش‌های مخلصانه حضرتعالی و مسئولین محترم ستاد فرماندهی کل انتظامی در برگزاری شایسته و آبرومندانه مراسم تشییع پیکر مرحوم مغفور سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

همچنین از حضور با شکوه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم آن فرماندهی در مراسم تشییع مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌نمایم.

ان شاءالله در پناه خداوند متعال و عنایت حضرت، ولی‌عصر (عج) و پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

ارسال نظر






captcha
ارسال