قدردانی سردار کارگر از فرمانده کل انتظامی برای برگزاری مراسم تشییع مرحوم «عصار»

کد مطلب: 37040  |  تاريخ: سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱  |  ساعت: ۱۱:۴۶


با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی سردار کارگر از فرمانده کل انتظامی برای برگزاری مراسم تشییع مرحوم «عصار»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» بابت برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابت برگزاری شایسته و آبرومندانه مراسم تشییع پیکر مرحوم مغفور سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس قدردانی کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری»

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام بدینوسیله از همت و تلاش‌های مخلصانه حضرتعالی و مسئولین محترم ستاد فرماندهی کل انتظامی در برگزاری شایسته و آبرومندانه مراسم تشییع پیکر مرحوم مغفور سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

همچنین از حضور با شکوه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم آن فرماندهی در مراسم تشییع مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌نمایم.

ان شاءالله در پناه خداوند متعال و عنایت حضرت، ولی‌عصر (عج) و پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112



چاپ خبر