فائزون|ره‌آورد راهیان‌نور، تداوم خط مقاومت و شهادت است

ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

ره‌آورد راهیان‌نور، تداوم خط مقاومت و شهادت است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: حضور پرشور آحاد جامعه در راهیان‌نور، این پیام را برای دشمنان دارد که ما مرد جنگ هستیم و راه پیشکسوتان دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم و در این جهاد تا شهادت، ثابت‌قدم خواهیم ماند؛ لذا این منطق هرروز با رونق بیشتری در بستر حیات اجتماعی جریان دارد.

کدخبر : 37011 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲|۱۱:۱۵

به گزارش فائزون،‌ سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهیان‌نور به‌عنوان یک نرم‌افزار فرهنگی که در برابر تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمن کارآمدی خود را نشان داده است، نام می‌برند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در شبیخون فرهنگی، جوانان، نوجوانان و آحاد جامعه را هدف قرار داده و به دنبال آن هستند تا آن‌ها را از حرکت در مسیر ایثار، شهادت، مقاومت و رهروی راه شهدا باز دارند و لباس رزم را از تن فرزندان انقلابی حضرت امام خمینی (ره) بیرون آورده و به‌جای آن لباس بزم به تن آن‌ها بپوشاند.

این مسئول ادامه داد: عملیات بزرگ راهیان‌نور دقیقاً مقابل این تلاش دشمن است و آحاد مردم ایران اسلامی با سفر به کربلاهای ایران، مشتاق هستند تا پا جای پای ملائکةالله و کسانی که در اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) قدم در میدان جهاد گذاشتند و از خاک به افلاک رسیدند، بگذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: راهیان‌نور مسیری را پیشروی رهروان شهدا باز می‌کند تا به آن‌چه که باعث شد شهدا از خود بگذرند و به خدا برسند، دست پیدا کنند و از آن در جهت سازندگی فردی و اجتماعی بهره ببرند.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه حرکت عظیم راهیان‌نور در بستر زمان گسترش و رونق یافته است، بیان داشت: طی سال‌های اخیر به دلیل فراگیری کرونا برگزاری راهیان‌نور تحت تأثیر دستورالعمل‌های بهداشتی قرار گرفته بود؛ اما امسال با ظرفیت‌هایی که ایجاد شده است، این حرکت دوباره آغاز می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان این‌که رهروان مسیر جهاد، مقاومت و شهادت بی‌شمار هستند و اگر محدودیت‌هایی در حوزه پشتیبانی وجود دارد، باید برطرف شود، گفت: اگر همکاری‌های لازم اداری، ستادی، پشتیبانی، تدارکاتی و خودرویی در سطح کشور انجام شود، کاروان راهیان‌نور نسبت به گذشته رونق بیشتری خواهند یافت.

وی تأکید کرد: بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گسترش موج اسلام‌خواهی و اثبات کارآمدی مقاومت در برابر سازش با نظام سلطه، جوانان مشتاق شدند که با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جا پای شهدا و مجاهدان بگذارند و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

یوسفعلی‌زاده با بیان این‌که راهیان‌نور دست جوانان را می‌گیرد و آن‌ها را از دل‌بستگی‌ها و خودخواهی‌ها رها کرده و بر طریق ایثار رهنمون می‌کند، بیان داشت: در این سفر معنوی روحیه مقاومت و دشمن‌ستیزی با تکیه بر بصیرت و معرفت در نسل جوان تقویت می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: حضور گسترده و پرشور آحاد جامعه در راهیان‌نور این پیام را برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌همراه دارد که ما مرد جنگ هستیم و راه پیشکسوتان دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم و در این جهاد تا شهادت، ثابت‌قدم خواهیم ماند؛ لذا این منطق از هرروز پرطرفدارتر در بستر حیات اجتماعی جریان دارد و امیدواریم این راه پررونق‌تر و اثرگذارتر از گذشته تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال