فائزون| نقش مهم کمیته انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان:

نقش مهم کمیته انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب

سردار طاهری گفت: کمیته انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب در همان اوایل تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته است.

کدخبر : 36959 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴|۱۲:۴۸

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل کمیته انقلاب همزمان با سراسر کشور، با حضور سردار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و جمعی از پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان و حضور معاونان و فرماندهان انتظامی در سالن کوثر ستاد انتظامی زاهدان برگزار شد.

سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان در حاشیه این مراسم با تبریک سالروز تاسیس کمیته انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات چندین ساله اعضای کمیته انقلاب در حفظ و حراست این مرز و بوم، اظهار داشت: برای موفقیت و پیشبرد اهداف در هر سازمانی، استفاده از تجربه پیسکسوتان نیازی اساسی است.

سردار طاهری بیان داشت: ايثارگري در راه ارزش هاي متعالي و در جهت تحقق اهداف آسماني از بزرگترين فضايل بوده و کارکنان کمیته انقلاب اسلامی به راستی در راه پاسداشت اين فضايل و ارزش ها گام مهمی برداشته‌اند.

وی افزود: اگر در یک جامعه امنیت برقرار نباشد هیچ تکاپو و پیشرفتی نخواهد بود و در اسلام نیز به مقوله امنیت بسیار توجه شده است. برکت، بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مديون ایثارگری های کارکنان کمیته انقلاب اسلامی است و درحقیقت وارثان اصلی اين نظام این عزیزان هستند که در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدت های بسیار کرده اند.

وی با اشاره به سختی ها و مشقت های کمیته انقلاب اسلامی ایران در همان اوایل تاسیس آن اظهار داشت: با وجود نبود تجهیزات و امکانات کافی اما کمیته انقلاب اسلامی با قدرت به کار خود ادامه داد و از پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان و اعضای کمیته انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال