فائزون| دانش‌آموزان در تداوم انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ زاهدان:

دانش‌آموزان در تداوم انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند

«‌همت» گفت: دانش‌آموزان درشکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای پیشران نقش اساسی داشتند.

کدخبر : 35852 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۵|۱۰:۰۷

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، امروز یادواره شهدای دانش آموز (پیشتازان گام دوم انقلاب) در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«محمود همت» رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 زاهدان در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای پیشران نقش اساسی داشتند.

همت با اشاره به نقش دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان گفت: در۱۳ ابان علی‌رغم مشکلات فراوان، دانش آموزان و دانشجویان با رهبری آگاهانه امام خمینی، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند.

این مسئول عنوان کرد: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس، سعی در تصرف خاک ایران را داشتند اما نه تنها یک وجب از خاک ایران را اشغال نکردند بلکه عزت و اقتدار عظمت ایران برای همه ثابت شد.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 زاهدان با اشاره به اینکه امنیت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: باید قدر‌دان خون پاک این شهدا باشیم و از لحاظ روحی و فکری نیز به افکارشان نزدیک شویم و رهرو راه شهدا باشیم.

وی یادآور شد: امروزه جنگ به صورت نظامی نیست و به صورت شناختی و رسانه‌ای است.باید در تشکل‌های دانش آموزی، دانش آموزان را آگاه و بیدار کنیم چرا که دشمنان سعی در کم کردن امید و اعتماد مردم نسبت به انقلاب اسلامی را دارند.

همت بیان داشت: دشمنان هدف اصلی شان آسیب به نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی ایران است که برای ایجاد تمدن نوین اسلامی لازم است تا دانش آموزان به عنوان نیروهای پیشران بیانیه گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کنند.

در پایان از خانواده معظم شهدای دانش آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال