فائزون| برگزاری ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

سرهنگ پاسدار «بستانی» خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

کدخبر : 35846 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۴|۰۹:۳۹

به گزارش فائزون به نقل از  دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «رضا بستانی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین و ظرفیت‌ها، دستاوردها و خدمات ارائه شده بسیج در طول این ۴۲ سال به مردم است.

وی با تاکید بر این مطلب که بسیج نهال نوپایی بوده که امام خمینی (ره) آن را بنیان گذاشتند ادامه داد: با توجه به اینکه کشور بیش از ۲۰ ماه است که درگیر ویروس منحوس کرونا شده و نیازمندان و محرومین بیش از هر قشر دیگر درگیر این ویروس شده و اقتصاد و معیشت آنها را تحت الشعاع قرار داده است، بسیج ورزشکاران رسالت و وظیفه خود دانسته تا در این مدت با اجرای رزمایش کمک مومنانه وارد میدان شود.

این مسئول ادامه داد: از ۲۹ آبان هفته بسیج آغاز و تا شش آذر ‌ادامه خواهد داشت، که در طول این هفته بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح استان اجرایی که از این تعداد هفت عنوان برنامه محوری است و به صورت استانی در مرکز استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی گفت: اجرای پویش نذر خون با حضور تمامی هیئت‌های ورزشی، برگزاری نشست طرح مربیان پهلوان پروری، تجلیل از قهرمانان، پهلوانان مربیان و داوران، همایش پیاده روی بسیجیان ورزشکار، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای قشر ورزشکار از مهم ترین ویژه برنامه های اجرایی این سازمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال