فائزون| بسیجی کار کردن، آسایش و آرامش مردم را در پی دارد

فرماندار ویژه شهرستان زابل:

بسیجی کار کردن، آسایش و آرامش مردم را در پی دارد

«‌ارجمندی» گفت: بسیج متعلق به یک هفته خاص نیست بلکه باید در همه امور زندگی، بسیجی‌وار زندگی کنیم چرا که نتیجه بسیجی کار کردن، آسایش و آرامش مردم است.

کدخبر : 35844 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۳|۰۹:۳۳

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته بسیج جلسه شورای اداری شهرستان زابل با حضور فرماندار ویژه شهرستان و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«عباسعلی ارجمندی» فرماندار ویژه شهرستان زابل در این جلسه اظهار داشت: بسیج ریشه دینی دارد. بسیج متعلق به یک هفته خاص نیست بلکه باید در همه امور زندگی، بسیجی وار زندگی کنیم چرا که نتیجه بسیجی کار کردن، آسایش و آرامش مردم است.

ارجمندی گفت: نسخه پیچیده شده برای بسیجیان، انقلابی و جهادی کار کردن است. همه ما باید با همدلی و کمک برای رسیدن به هدف نهایی جمهوری اسلامی ایران که تحقق انقلاب حضرت حجت است، تلاش کنیم.

وی با اشاره به موفقیت اخیر سپاه مبنی بر ناکام گذاشتن دشمنان در دزدیدن نفت ایران افزود: سپاه مایه افتخار است و همچون نگینی در جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

این مسئول عنوان کرد: مکتب بسیجیان اسلام است و همچون گذشته پویا، فعال و پر نشاط هستند و روز به روز بر رشد خود می‌افزایند.

در ادامه سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان داشت: در دوران دفاع مقدس امام خمینی (ره) با زیرکی و هوشیاری ابزاری به نام بسیج را روی کار آورد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

سردار کوهکن افزود: بسیج در تمامی مشکلات و بحران ها درصحنه بوده است و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.بسیج نه تنها در کشور بلکه در هرجا که حقیقت طلبی و عدالت خواهی باشد حضور خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای داشتن جامعه انقلابی و سالم و برای جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دشمن ،استفاده از ابزاری کارآمد مثل بسیج موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال