فائزون|بیانیه مشترک فرماندهی،حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه سلمان در خصوص گرامی داشت عملیات والفجر ۸

به منظور گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه منتشر شد؛

بیانیه مشترک فرماندهی،حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه سلمان در خصوص گرامی داشت عملیات والفجر ۸

بیانیه مشترک فرماندهی،حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه سلمان در خصوص گرامی داشت عملیات والفجر ۸ به منظور گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه منتشر شد.

کدخبر : 34475 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۶|۰۷:۴۰

به گزارش فائزون؛‌ بیستم بهمن ماه سالروز یکی از طولانی ترین و پیچیده ترین عملیات های بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس با نام والفجر هشت یاداور حماسه و غروز  رزمندگان غیوری است که با اتکا به قدرت لایزال الهی؛ فرماندهی خردمندانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره)؛ ایمان و اداره الهی انقلابی روحیه مقاومت و ایثار عاشورایی گونه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گشودند.

والفجر هشت جلوه ای ماندگار از تبلور اندیشه و تدبیر امنیتی و حفاظتی و تاثیر آن در تحقق اهداف و ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های سخت است که خود می تواند میدانی قابل اتکاء در جهت بسط این امر در سایر حوزه های ماموریتی از جمله حوزه نرم قرار گیرد.

در شرایط خطیر کنونی نیر پاسداران عزیز با پشتوانه عصر معنویت، روحیه جهادی و اندیشه انقلابی و اهتمام جدی به اصول حفاظتی امنیتی در اجرای وظایف و ماموریت ها، در ایفای اصل بنیادید و عقلی صیانت امنیتی در پرتو خود حفاظتی راهبردهای حیله گرانه در عرصه های جنگ و نبردهای نوین را قطعا با شکست مواجه می نماید.

اینک در آستانه دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تاسی به قطعات درخشان نبردهای حفاظتی اطلاعاتی گذشته به خصوص عملیات غرور افرین و البته الهی والفجر هشت که آوردگاه دانش فنی، اطلاعاتی و جلوه ای ماندگار از حقیقت و تاثیر رازداری و رعایت اصول حفاظتی  اطلاعاتی در موقعیت و پیروزی این عملیات بوده ضمن تاکید در استمرار و تقویت همدلی، همبستگی و تعامل اثر بخش سه حوزه فرماندهی، دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) امید است آحاد پاسداران عزیز صیانت حفاظتی و امنیتی از سپاه را همواره سرلوحه عمل خود قرار داده و با بکار گیری همان الگوی دفاع مقدس، تمامی ترفندها و گزینه های سخت و نیمه سخت و نرم جبهه دشمن در کارازار راهبردی با انقلاب و نظام اسلامی را نا کارآمد و بی اثر نمایند. ان شاء اله

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال