فائزون|حمله موشکی به عین الاسد فقط انتقام ماشین حاج قاسم بود/ پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران دل داغدار ملت ایران را شاد کرد

انتقام سخت در راه است؛

حمله موشکی به عین الاسد فقط انتقام ماشین حاج قاسم بود/ پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران دل داغدار ملت ایران را شاد کرد

تعدادی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه حمله موشکی به عین الاسد فقط انتقام ماشین حاج قاسم بود، گفتند: ثمره خون شهید سلیمانی زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل است که به زودی محقق خواهد شد.

کدخبر : 31404 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶|۱۳:۱۲

به گزارش فائزون به نقل از  عصرهامون، یکسال از زمان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همراه 8 نفر از یارانشان می گذرد.

بعد از این اتفاق تلخ، رهبر انقلاب وعده انتقام سخت را دادند، از سویی دیگر یکی از خواسته های تمامی مردم به خصوص افرادی که در مراسم تشییع شهید سلیمانی در شهرهای مختلف شرکت می کردند لزوم واکنش سریع و قاطع به آمریکایی ها بود تا اینکه نهایتا در بامداد 18 دی ماه و در ساعتی که سردار سلیمانی به شهادت رسیده بود وعده عملی شد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه 18دیماه 98 در ساعت یک و بیست دقیقه، سیزده فروند موشک بالستیک فاتح 313 و قیام به سمت پایگاه عین الاسد که در استان الانبار قرار دارد شلیک کرد و آن را درهم کوبید.

این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران، اقدامی قاطع و بازدارنده بود که به همگان ثابت کرد ایران اسلامی اگر چه عزادار قاسم سلیمانی است و دیگر سردار شهید را ندارد اما هنوز در اوج اقتدار است.

در همین راستا شماری از علمای اهل سنت با بیان اینکه انتقام سخت در راه است، گفتند: حمله موشکی به عین الاسد اگر چه فقط انتقام ماشین حاج قاسم بود اما هیمنه آمریکا شکست.
 
انتقام خودروی حاج قاسم را با حمله موشکی به عین الاسد جواب دادیم

مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت مینان شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر زمان و حامی مستضعفان بود، گفت: حمله ناجوانمردانه جنگنده‌های آمریکای جنایتکار بر فراز فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار دلها و تعدادی از یارانش شد، دل تمام امت مسلمان را داغدار کرد.

وی با اشاره به اقدام به موقع سپاه پاسداران مبنی برحمله موشکی به بزرگترین و تجهیزترین پایگاه نظامی آمریکا، بیان کرد: آمریکا با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فکر کرد ایران از موضع خود عقب نشینی می کند اما کور خوانده، زیرا مردم ولایی این کشور ذره ای از مواضع، اهداف و آرمان های خود عقب نشینی نخواهند کرد و همچنان با اقتدار و شجاعت در میدان ایستادگی می کنند، همچنان که انتقام خودروی حاج قاسم را با حمله موشکی به عین الاسد جواب دادیم.

انتقام سخت در راه است

این خطیب جمعه با تاکید بر این مطلب که حمله به عین الاسد هیمنه دشمنان را در هم شکست، تصریح کرد: استکبار جهانی در راس آنها بداند انتقام سخت مبنی بر، شهادت حاج قاسم در راه است و برای برای سربازان و فرماندهان خود فکر تابوت باشند.

وی ادامه داد: شنیدن خبر حمله نظامی به عین الاسد موجی از خوشحالی را در میان مردم به راه انداخت و در همان ساعات اولیه مردم با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" در خیابان‌ها مسرت خود را از این عمل نشان دادند.

رسولی زاده با بیان اینکه حاج قاسم محور همدلی، وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: شهادت این شهید والا مقام، چهره خبیث دشمنان را بیش از پیش نمایان و باعث انسجام بیشتر امت اسلامی در جهان شد.

وی خاطر نشان کرد: ایران با ضربه زدن به قدرتی که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به آن حمله کند ثابت کرد که در انتقام خون شهید سلیمانی کوتاه نمی آید.

امام جمعه اهل سنت سرباز اذعان کرد: مسیر و راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد و ثمره خون شهید سلیمانی زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل است که به زودی محقق می شود.
 
انتقام سخت همچنان در الویت قرار دارد

مولوی عبداله حسن زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکایی ها در عراق دل همه امت اسلامی را شاد کرده است.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکایی ها یکی از اتفاقات مهم سال گذشته بود، آنها به خیال خود فکر کردند که با به شهادت رساندن این سردار بزرگ مشکلات خود را پایان می دهند اما شهادت ایشان نه تنها برای ما شکست نبود بلکه یک انقلاب بزرگ در دل های همه مومنان به پا کرده است.

حسن زهی تصریح کرد: انتقام از آمریکا مربوط به یک زمان و مکان خاص نیست همواره ما باید از جنایتکاران عالم انتقام خون شهداء را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا وجود داشته باشد، انتقام ما نیز وجود خواهد داشت و همواره سران و سیاست مداران این کشور باید از ترس انتقام سخت در شوک و استرس باشند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: همه مجاهدین عالم به شخصیت سردار سلیمانی عشق می ورزیدند، شهید حاج قاسم سلیمانی کارنامه درخشانی از ابتدای جوانی تا کنون به جای گذاشته است.
 
حسن زهی گفت: انتقام سخت همچنان در الویت قرار دارد و باید انتقام های بسیاری از عوامل شهادت حاج قاسم سلیمانی گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال