فائزون|شهید رضا احمدی

شهید رضا احمدی

فائزون شهید رضا احمدی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است .به امید پیروزي لشکریان دلیر اسلام بر کفار دنیا.

نام:رضا

نام خانوادگی:احمدی

نام پدر:موسی

محل تولد:زابل

تاریخ تولد:۱۳۶۶/۵/۲۱

تاریخ شهادت:۱۳۶۶/۷/۱۸

محل شهادت:قرقرک زابل

تحصیلات:سیکل

دین:اسلام

مذهب:شیعه

کدخبر : 3067 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۹|۱۳:۴۷

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید رضا احمدی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

سلام بر امام عزیز خمینی بزرگ، روح دمیده ملت بزرگ ایران.برادران عزیز سعی کنید جاي خالی مرا در جبهههاي نبرد حق علیه باطل پر کنید.همانا خداوند ناظر بر اعمال ماست.شما را به برپا داشتن نماز و روزه و احکام الهی سفارش میکنم زیرا آنچه ما را موفـق و پیـروز دارد اسلام است و خدا.دنیاي فریب و ریاکار را به همانگونه که او مرا بازیچه قرار داده من هم به او لبخند بزنم.به امید پیروزي لشکریان دلیر اسلام بر کفار دنیا.به امید سلامتی و طول عمر رهبر عظیم ما امام خمینی و زیارت کربلا.

بسم االله الرحمن الرحیم

بهنام هستیبخش عالم بقا و بهنام رحمان و رحیم. سلام بر امام سلام بر امام عزیز خمینی بزرگ، روح دمیده ملت غیور ایران. سلام بر آیتاالله منتظري امید امت و امام و با سلام بر شهیدان و جانبازان و رزمندگان صحنه پیکار حق علیه باطل. خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی سلام عرض میکنم و امیدوارم از یکتا[ي] بیهمتا که لطف خداوند شامل حالم بشود و مورد عفو و بخشش شما عزیزان قـرار بگیـرم و در ایـن لحظات آخر عمر عاجزانه طلب بخشش از شما عزیزان را دارم و این جزء وصـیت بنـده میباشد. برادران و خواهرانم را سلام دارم و امیدوارم ایشان هم اگر بدي از مـن دیدیـد بنـده را ببخشید و حلال کنید و اما شما اي برادران عزیز سعی کنید جاي خالی مـرا در جبهـه هـاي نبرد حق علیه باطل پر کنید و مبادا تحت تأثیر حرفهـاي مـردم قـرار بگیریـد کـه همانـا الهـی سـفارش خداوند ناظر بر اعمال ماست. شما را به برپا داشتن نمـاز و روزه و احکـام میکنم، زیرا آنچه ما را موفق و پیروز دارد اسلام و خـدا. از کلیـه خویـشان و اقـوام دور و نزدیک طلب بخشش و عفو میکنم و اگر از من ناراحتی دارند امید است مـورد عفـو قـرار گیرم و اما شما اي پدر بزرگوار کاش این شب حمله اینجا بودي با من بـهپـاس ایـن همـه زحماتی که برایم متحمل شدید دست و پایت را میبوسیدم. زیرا آن دست و پا واقعاً بـرایم زحمت کشیده و پدر جان شما و مادرم را عاشقانه در آغوش میکشم زیرا این شـما بودیـد که درد و رنجم را تاکنون متحمل شدید و شما را سفارش میکنم که بر مزارم گرد بنشینید و آنقدر گریه کنید که سنگ قبرم شسته از اشک شما عزیزان بشود و بدن بیغـسل مـن بـا آب چشم شما عزیزان که رحمت خداوند در آن اسـت، غـسل داده شـود. مـیدانیـد چـرا میگویم گریه کنید زیرا شما خود واقف بودید که سرتاسر زندگیم درد و رنج و ستم بود و جگرم خون و دلم لختهلخته خون اما لبانم خندان، لبانی خندان بدین جهت که بـر روزگـار بخندم و این دنیاي پرفریب و ریاکار را به همانگونه که او مرا بازیچه قرار داده من هم به او لبخند بزنم . درهرصورت وصایایی داشتم که به علت فشردگی و نبودن وقت موفـق نـشدم روي کاغذ بیاورم و ده دقیقه دیگر به امید خداوند راهی خط هستیم و شـما عزیـزان را بـه یکتاي بیهمتا میسپارم. به امید اینکه ادامه دهندة راهم باشید و هر وقت توانستید سري بـه مزارم بزنید تا شما را زیارت کنم. به امید پیروزي لشکریان دلیر اسلام بر کفار دنیا و به امید سلامتی و طول عمر رهبر عظیم ما امام خمینی و زیارت کربلا.

جنگ جنگ تا پیروزی

«والسلام»

رضا احمدي

مهران- ایران

 65/4/9

ارسال نظر






captcha
ارسال