فائزون| رهبری و ملت دو بال پرواز انقلاب هستند/دشمنان در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران زانو خواهد زد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

رهبری و ملت دو بال پرواز انقلاب هستند/دشمنان در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران زانو خواهد زد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شالوده این کشور بر اساس اسلام ناب محمدی است و آنهایی که ذلیل ما را می خواهند بی تردید در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران زانو خواهد زد.

کدخبر : 20224 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۵|۱۲:۵۵

به گزارش فائزون؛ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع نمازگزاران زاهدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که تلاش کرده و از آغازین روز انقلاب اسلامی با دشمنان این آب و خاک مبارزه کردند.

وی افزود: از آغازین ساعات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور برهیچ کس پوشیده نیست، انقلابی که امام راحل با کار خود همه معادلات دشمن را برهم زد و با روکردن دست دشمنان و معاندین آنان را به خاک ذلت کشاند.

سردار گشتاسبی با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی حاصل بدخواهی استکبار جهانی بود، بیان کرد: دشمنان این انقلاب با جنگ هشت ساله تحمیلی که با انگیزه و حمایت 35 کشور بر ضد ما آغاز شد هم نتوانست فرزندان پاک این آب و خاک را از همراهی انقلابشان دور کنند و در برابر نیروی اراده این ملت تسلیم شدند.

وی ادامه داد: امروز با رهبری بی نظیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی ملت شریف ایران این انقلاب و کشور با اقتدار در دنیا هممچون نوری عظیم می درخشد و این چیزی نبود جز فرماندهی بی نظیر امام خمینی(ره) و فرمانبری مردم از ایشان که همه نقشه های شوم دشمنان را از میان برد.

سردار گشتاسبی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، اذعان کرد:
 امروز همه دشمنان تلاششان بر این است که این جایگاه انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام را از این ملت بگیرد و انچه که امریکا و دنیای استکبار را ناراحت کرده این حقیقت می باشد که رهبر معظم انقلاب همچنان ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است و این وحدت همه احاد مردم برای انها سخت تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه این انقلاب پایدار بماند هزاران  شهید دادیم و امروز نیز با تبعیت از ولی امر مسلمین  این نظام همچنان به پیش خواهد رفت و پرچم این انقلاب شکوهمند در جهان برافراشته خواهد بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شالوده این کشور بر اساس نظام جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی است و آنهایی که ذلیل ما را می خواهند در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران زانو خواهد زد.

جنگ تحمیلی به کشور عزت داد
سردار آبسلان فرمانده قرارگاه شهید هراتی نیز در بین خطبه های نماز جمعه زابل ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: عزت امروز ایران به برکت خون شهداء و دفاع مقدس است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به مزاج بسیاری از دشمنان ایران خوش نیامد و این بهانه ای شدت تا دشمن گوشه و کنار کشور را نا امن کند، همچنین در نهایت با اجیر ساختن صدام حمله بی سابقه ای علیه ایران را آغاز کردند.

آبسالان خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ، ایران را تحلیل و بررسی کرده بود و از طرفی حمایت قدرت های شرق و غرب را در اختیار داشت ، در صورتی که انقلاب نو پا جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم را بر این جنگ نداشت.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی تصریح کرد: شرق و غرب همواره بر علیه هم بودند و قدرت های جداگانه ای محسوب می شدند اما در جنگ تحمیلی این قدرت های برای اولین بار به اتحاد درآمدند و پشت صدام ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هزینه های بسیاری را برای حمله به ایران تدارک دید، اما آنچه که در نظر نگرفته بود ، وجود رهبری ، حضور مردم در صحنه و توکل به خدا بود که در نهایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

آبسالان خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم به رزمندگان اسلام داده نمی شد اما با دست خالی به واسطه مقاومت و ایثار گری به پیروزی رسیدم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در عرصه دیگری با ایران وارد جنگ شده است ، حفظ اصول دفاع مقدس باعث پیروزی در جنگ نرم و فرهنگی خواهد شد.

پیروزی ملت ایران با مشارکت مردم و مقاومت همراه است
حسین پودینه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر نیز در مسجد الزهرای این شهرستان در جمع نمازگزاران اهل تسنن ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خدمت نمازگزاران گرامی بیان کرد:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانبازی های ملت قهرمان ایران است در تاریخ هر ملتی اتفاقاتی منجر به عزت و سربلندی کشوری می شود و گاهی هم حوادثی موجب سرافکندگی و سرکوب ملتی می شود.
 
وی افزود: دفاع مقدس یکی از وقایعی است که برای ملت جمهوری اسلامی ایران سبب عزت آفرینی و سربلندی شده است.
 
وی با اشاره به نقشه های شوم صدام در زمینه تصرف ایران به وسیله اش عنوان کرد: همدلی و جانفشانی ها و وحدت همه شهداءومردم در دفاع مقدس باعث پیروزی ملت ایران شد.
 
پودینه اذعان کرد:در دفاع مقدس نیروی ایمان،تقوا و توکل بر خدا، بر نیروی ظاهری و تجهیزات پیشرفته دشمن باعث موفقیت نیروهای انقلابی با تجهیزات کم و اندک شد.
 
فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: رزمندگان و شهداء هر کاری برای انقلاب انجام دادند برای رضای خدا بود. در آن زمان با اینکه رژیم شاهنشاهی ابر قدرت در خاورمیانه بود ولی امام راحل(ره)با نیروی اندک و بدون تجهیزات با مشارکت مردم و بدون تجهیزات توانست در برابر رژیم دندان مسلح پیروز شود.
 
وی با اشاره به از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان و شهداء در دفاع مقدس گفت:گروهی تحت عنوان حذب الله در رسانه ها جنرال های اسرائیل را تهدید می کند و آنان از ترس در داخل لانه هایشان میخزند به دلیل مقاومت و اعتقاد راسخ گروه حذ ب الله است.

پودینه خاطر نشان کرد:در دنیای امروز تنها عناوینی که باعث پیروزی کشور و مسلمانان می شود مشارکت مردم در همه عرصه های اجتماعی،اقتصادی،نظامی و مقاومت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال