فائزون|جمع آوری کمک برای بهسازی گلزار شهداء زاهدان غیرقانونی است

​معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:

جمع آوری کمک برای بهسازی گلزار شهداء زاهدان غیرقانونی است

معاون اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان وبلوچستان گفت: جمع آوری هر گونه وجوه نقدی و کمک توسط اشخاص غیرمسئول به بهانه بهسازی گلزار شهدای زاهدان غیرقانونی است.

کدخبر : 16100 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۵|۱۰:۴۲

به گزارش فائزون؛‌ غلامعلی ثموری در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: بر اساس شنیده های موجود برخی افراد غیرمسئول بدون هماهنگی با متولیان امر با تبلیغات حضوری و یا از طریق فضای مجازی و شبکه های پیام رسان اقدام به جمع آوری کمک به بهانه اتمام پروژه عمرانی ضلع غربی گلزار شهدای زاهدان کرده اند که این اقدام غیرقانونی و فاقد مجوزهای لازم است.
وی افزود: از آنجا که خانواده های شهدا هنگام حضور بر مزار شهیدان خود ناچارند زیر آفتاب باشند و شرایط برایشان سخت است، تعدادی از ادارات اقدام به ساخت سایبان برای خانواده های معزز شهدا کرده اند و این اقدام تحت نظارت آنها صورت می گیرد و هیچ شخص حقیقی اجازه جمع آوری کمک نقدی ندارد.
ثموری تاکید کرد: خیران ارجمند در صورت تمایل برای کمک به بهسازی این مکان می توانند با متولیان این دستگاه ها و یا اداره کل بنیاد شهید استان ارتباط بگیرند و از پرداخت هرگونه وجه به افراد غیر خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل ضمن تکذیب هرگونه جمع آوری وجوهات جهت بهسازی گلزار شهدا اعلام می کند که در صورت مشاهده چنین اقدامات غیرقانونی، با متخلفان برخورد قضایی لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام//

ارسال نظر






captcha
ارسال