فائزون|برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش اموز در میرجاوه

برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش اموز در میرجاوه

یادواره شهدای دانش اموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در در میرجاوه برگزار شد.

کدخبر : 8301 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۳|۱۱:۳۱

به گزارش فائزون؛ مراسم یادواره شهیدان محمدحسین ذوالفقاری، زینب کمایی و 16 هزار شهید دانش آموز با حضور مسئولین و دانش آموزان در مدرسه 14 معصوم(ع) شهرستان میرجاوه برگزار شد.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان شهرستان میرجاوه در این مراسم اظهار کرد: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که با وجود کم سن و سالی افتخارات بزرگی برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: شهدای دانش‎آموز دفاع از مملکت، دفاع از دین و ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافته و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند تا دشمنان را به عقب برانند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه نیز در این مراسم با اشاره به نقش شهدای دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: شهدا برای احیای مفاهیم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.



محمدعلی میری افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.
در این مراسم از دانش آموزان نخبه بسیجی دبیرستان 14 معصوم(ع) تجلیل شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال