فائزون|سیستان و بلوچستان تابلوی وحدت امت اسلام در دنیا است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان تابلوی وحدت امت اسلام در دنیا است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان تابلوی زیبای وحدت است و دشمن از تمام ظرفیتها برای خط خطی کردن این تابلو استفاده می کند.

کدخبر : 16013 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۹|۱۳:۰۵

به گزارش فائزون؛ سردار غلام نبی کوهکن در مراسم آموزش روایتگری دوران دفاع مقدس ویژه خادمین شهدا و مبلغین که صبح امروز در مجتمع آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: تجلیل و گرامی داشت از مراسم شهدا و دفاع مقدس در کشور یکی از ویژگی های خاص و مورد تاییدی است که باید اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر شهدای بومی و غیر بومی استان که بیش از 7 هزار شهید بزرگوار هستند افزود: بواسطه شهدا یادمان و راهیان نور در استان ایجاد خواهد شد که برای اینکار نیاز به تعداد زیادی راوی خواهیم داشت و باید استان این آمادگی را داشته باشد و روایتگر تربیت کند.

وی با تاکید بر اهمیت استان سیستان و بلوچستان و اینکه حضرت آقا آنرا تنگه احد خواندند بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان تابلوی وحدت امت اسلام در دنیا است و نمونه ی امت اسلامی که می توانند در کنار هم زندگی کنند فارغ از توطئه دشمنان استان سیستان و بلوچستان است.

وی اضافه کرد: در عین حال که فرق مختلف اسلامی در این استان زندگی می کنند در مسایل سخت در کنار هم هستند و همانطور که شهید سبیل اخلاقی از بلوچستان از شهدای دفاع مقدس در استان داریم شهید هاشمی را نیز از شهدای دوران دفاع مقدس در سیستان داریم.

سردار کوهکن گفت: همانطور که روحانی شهید مزاری در استان به دست اشرار ضد انقلاب شهید می شود شهدای ترور اهل سنت نظیر شهید جنگی زهی و شهید حسین بر هم در استان  کم نیستند .

مدیر کل حفظ آثار ادامه داد: یادتان باشد اگر سیستان و بلوچستان برای ما تابلو  وحدت است دشمن نیز این را می داند و تمام تون خود را می گذارد تا این تابلو را از بین ببرد و تمام توجه خودش را برای این مساله گذاشته است. دشمن از تمام ظرفیتها برای خطی خطی کردن و نابود کردن تابلوی وحدت استفاده می کند.

وی خطاب به راویان و خادمان راهیان نور با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: استان سیستان و بلوچستان افتخارات ویژه و کم نظیر همچون شهدا را در کشور دارد .

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال