فائزون|جامعه امروز نیاز به اسوه و الگو دارد/ بانوان شهید و ایثارگران بهترین الگو هستند

دبیر اجلاسیه شهدای زن سیستان و بلوچستان:

جامعه امروز نیاز به اسوه و الگو دارد/ بانوان شهید و ایثارگران بهترین الگو هستند

دبیر اجلاسیه شهدای زن سیستان و بلوچستان گفت: جامعه امروز نیاز به اسوه و الگو دارد و بانوان شهید و ایثارگران بهترین الگو هستند.

کدخبر : 15483 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۳|۱۱:۰۴

به گزارش فائزون؛ فاطمه کیخا دبیر اجلاسیه شهدای زن در این مراسم گفت: این برنامه با محوریت کنگره ملی شهدای استان به منظور بزرگداشت ۱۷ شهیده زن سیستان و بلوچستان و به یاد شهدای محله در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج جامعه زنان سراسر استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار جهاد شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارائه الگوهای رفتاری از آرمان ها و خط مشی زندگی شهدا و گسترش فرهنگ دینی برگزار شد.
وی ادامه داد: کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان افتخار دارد این مراسم را که در جهت تبیین مقام شاخص شهدای زن استان در حال برگزاری است تقدیم به ساحت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و تمام زنان مدافع در سیستان و بلوچستان تقدیم می کند.
کیخا اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و تبیین سیره و روش شهدای زن استان تلاش داریم در برنامه امروز مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن به دنبال ارائه راهکارهای کاربردی در بالاترین شیوه تدوین از مقام شهدای زن استان باشیم.
دبیر اجلاسیه شهدای زن استان خاطر نشان کرد: جامعه امروز نیاز به معرفی اسوه و الگو دارد و بانوان شهید و ایثارگران بهترین الگو به شمار می روند.
وی یادواره شهدای زن استان در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده شهدای زن، برگزاری مسابقه از زندگینامه شهید شاخص کشوری و شهدای زن استان، تهیه و توزیع بروشور از زندگینامه شهید شاخص کشوری و شهدای زن استان و برگزاری همایش سه ساله های حسینی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت را از برنامه های اجرایی این کنگره دانست.
کیخا در پایان به بیان راهکارهای ترویج جایگاه زنان ایثارگر اشاره کرد و گفت: ترویج جایگاه زنان ایثارگر و شهدای زن استان در بین هم استانی های عزیز نیازمند عزمی ملی ،مشارکتی و همگانی است که باید جایگاه حضور زنان ایثارگر برای نسل های جوان بانوان که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند به خوبی معرفی گردد.

ارسال نظر






captcha
ارسال