فائزون|یادواره‌ شهدا با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود

امام جمعه کنارک در یادواره شهدای دانش‌آموز:

یادواره‌ شهدا با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود

امام جمعه کنارک گفت: مراسمات یادواره شهدا باعث آشنایی آینده سازان کشور با آرمانهای انقلاب شده و این برنامه ها با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود.

کدخبر : 8302 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۰|۱۱:۳۷

 به گزارش فائزون، حجت الاسلام نعیم بامری در مراسم یادواره شهدای دانش آموز با اشاره به لزوم شناخت نسل جوان از خطرات شبکه های مجازی و جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: دانش آموزان امروز هدف مستقیم تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.


وی با بیان اینکه دشمنان از ولایت‌فقیه می‌ترسند و تا زمانی که آن را حفظ کنید کاری از پیش نخواهد برد، بیان کرد: دشمن بیدار است و سعی در بر هم ریختن اتحاد ما دارد، لذا ضمن درس خواندن پشتیبان ولایت فقیه باشید.

امام جمعه کنارک با تأکید بر این نکته که یادواره‌ها باهدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی از امنیت و سربلندی برخوردار است و یاد و نام پرافتخار حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.

حجت السلام بامری با اشاره به اینکه اگر فرهنگ شهادت را یاد فرزندانمان ندهیم در دوران زندگی خود همه چیز را از دست خواهند داد، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند آینده فرزندان را تضمین کند.

جانشین فرمانده بسیج کنارک  به مناسبت روزدانش آموزی مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان کنارک گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا،آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا است.

براتعلی صالحی افزود: پیام شهدای دانش آموز این است که راه سعادت بهترین راه است و بهترین راه بیشترین هزینه و مقاومت و صبر را در بردارد.

وی بیان کرد: شهدای دانش‌آموز ما از شهدای کربلا  و امام حسین (ع) درس و الگو  گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و به مقام شامخ شهادت رسیدند.

یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور معاون سیاسی فرماندار، امام جمعه کنارک، جانشین فرمانده بسیج و مسئولین شهرستان کنارک در مدرسه خدیجه کبرا (س) برگزار شد.
 

ارسال نظر






captcha
ارسال