فائزون| مسئولان در نظام اسلامی خادم مردم هستند/ شهدا سرمایه غیرقابل ارزش گذاری هستند

در اولین یادواره شهدا قوم بامری و عبداللهی مطرح شد؛

مسئولان در نظام اسلامی خادم مردم هستند/ شهدا سرمایه غیرقابل ارزش گذاری هستند

مدیر حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان در اولین یادواره شهدا قوم بامری و عبداللهی گفت: شهدا سرمایه غیرقابل ارزش گذاری تمام اقوام و طوایف هستند.

کدخبر : 8273 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۹|۱۰:۲۰

به گزارش فائزون، سردار گشتاسب جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در اولین یادواره شهدای قوم بامری و عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک ویژگی هایی دارد که با همه انقلاب های در دنیا متفاوت است، گفت: در طول 40 ساله انقلاب اسلامی این را برای همگان ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی که در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم، انقلابی است که به رهبری یک مرجع و عالم بزرگ دینی پایگذاری شد، افزود: کار عظیمی که امام خمینی (ره) انجام داد، تا ما عمر داریم و نسل های بعد از ما هم بیایند، این حرکت را نمی توانند تکرار و یا انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: امام خمینی (ره) با دست خالی بعد از 1400 سال اسلام و ارزش های الهی را در دنیا به پیروزی رساند و ثابت کرد که اگر ما در راه خدا ثابت قدم باشیم، خداوند نعمت های خودش را برای ما ارزانی خواهد داشت.

سردار گشتاسب با تاکید بر اینکه وجود انقلاب اسلامی برای همه عالم اسلام و غیر اسلام الگو شده است، بیان کرد: ما به برکت حرکت الهی امام خمینی (ره) و همراهی مردم و بعد از آن مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت می کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی، وجود شهدای بزرگوار است که در مقابل دنیای استکبار ایستادند، اظهار کرد: وجود شهدا برای ما نعمت است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما آموختند که اگر می خواهیم در مقابل دنیای استکبار سربلند باشیم، باید برای حفظ اسلام جان خودمان را فدا کنیم، ادامه داد: جوانان غیور در پشت سر رهبر خودشان، جان خود را برای دفاع از اسلام دفاع کنند.

سردار گشتاسب با تاکید بر اینکه همه ما مسئولان سر سفره نشسته ایم، باید قدردان باشیم، اضافه کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران کسی خودش را مسئول نداند بلکه همه ما خادم مردم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان همچنین در این نشست با اشاره به اینکه حفظ حضور عمیق و هوشمندانه مردم در این مراسمات از جمله ضرورت های دیروز، امروز و فردای ما است، گفت: امام خمینی (ره) در بیانات خودشان می فرمود: یک تار موی کوخ نشینان و مستضعفان را به ده ها زندگی اشرافی ارجحیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سرمایه غیرقابل ارزش گذاری تمام اقوام و طوایف هستند، اظهار کرد: پیروی و رفتن مردم در مسیر شهدا قابل ارزش گذاری نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال