فائزون|دستاوردهای انقلاب اسلامی را با «جهاد تبیین» به همه جهان نشان دهیم

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی را با «جهاد تبیین» به همه جهان نشان دهیم

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: وظیفه ما در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان، جهاد تبیینی و تبلیغی است که باید به‌گونه‌ای عمل کرد تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

کدخبر : 36971 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۸|۲۳:۱۲

 

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره ۶۳ شهید انتظامی شهرستان ایرانشهر، با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان، در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید کمال موسوی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، خصوصاً ۶۳ شهید شهرستان ایرانشهر، اظهار داشت: یکی از مؤثرترین روش‌های ترویج ارزش‌ها، بزرگداشت افرادی است که در راه حفظ آن ارزش‌ها پیش‌رو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند.

وی افزود: در حقیقت شهدای عزیز افرادی بودند که برای حفظ ارزش‌ها از هستی خود گذشتند و ما می‌بایست قدردان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

حجت‌الاسلام «موسوی» با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر این که امروز دشمن برخود دانسته که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر ترس و وحشت دارد، ادامه داد: شهیدان زنده‌اند و نمی‌میرند؛ بلکه همانند ستارگان درخشان آسمان، مشعل هدایت هستند که همواره راه را نشان می‌دهند و دست ما را می‌گیرند.

وی بیان داشت: امروزه به برکت خون این شهدا که از نعمت امنیت بسیار خوبی برخورداریم و توانسته‌ایم با حضور پر شکوه و قدرتمند، در روز ۲۲ بهمن، چهل و سومین بهار پیروزی را جشن بگیریم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه، بر همه‌ این رشادت‌ها و پیروزی‌ها سرپوش بگذارد، اظهار داشت: وظیفه ما در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان، جهاد تبیینی و تبلیغی است که باید به‌گونه‌ای عمل کرد تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا نشان‌دهنده عزت و عظمت شهداست، خاطرنشان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا یک وظیفه همگانی است و این امر مهم باید همچنان با شور و نشاط در سطح جامعه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال