فائزون|محسن حججی با شهادت خود معادلات «کدخدا» را به هم ریخت

سردار باقرزاده:

محسن حججی با شهادت خود معادلات «کدخدا» را به هم ریخت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت «محسن حججی» گفت: شهید حججی با شهادت عزتمندانه خود کاری کرد که معادلات کدخدای پوشالی علیه ایران به هم بریزد و این شهید عزیز آبروی همه ما را خرید.

کدخبر : 6240 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۸|۱۰:۳۲

به گزارش فائزون، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه سه‌شنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) بم اظهار داشت: یکی از هنرهای حضرت امام خمینی (ره) زدودن ترس از این ملت بود.

 
 
سردار باقرزاده گفت: هنگامی که فردی از دنیا می‌رود به آخرت رو می‌کند، اما در مورد شهدا اینطور نیست، شهدا زنده‌اند و در کنار ما حضور دارند.

وی با بیان اینکه شهدا شاهد اعمال ما هستند، افزود: شهدا ما را به هوشیاری و پایداری دعوت می‌کنند و این یعنی اینکه باید با بصیرت باشیم، استقامت کنیم و دست از هدفمان برنداریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با پرداختن به موضوع و معنی توحید، تصریح کرد: توحید یعنی اینکه باور کنیم عنصر اصلی و تعیین‌کننده فقط خداوند است و آن چه مشیت الهی باشد، فقط همان محقق می‌شود و در این صورت ترس از دشمن معنایی نخواهد داشت.

سردار باقرزاده گفت: جمله معروف حضرت امام (ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» عین مسئله توحید است، یعنی در جایی که خداوند است آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به شهادت «محسن حججی» بیان داشت: شهید حججی با شهادت عزتمندانه خود کاری کرد که معادلات کدخدای پوشالی علیه ایران به هم بریزد و این شهید عزیز آبروی همه ما را خرید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهدای هشت دفاع مقدس نیز در آن روزگار آبروی ما را خریدند و اکنون هم شهدای مدافع حرم آبروداری می‌کنند و عده‌ای که در خصوص شهدای مدافع حرم ناشکری می‌کنند، توجه به آنچه می‌گویند ندارند.

سردار باقرزاده گفت: مکانی که پیکر مطهر این دو شهید گمنام دفاع مقدس خاکسپاری می‌شوند، محل «میثاق با شهدا» نام می‌گیرد.

به گزارش دفاع پرس، پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز در شهرستان بم بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهر تشییع و در جایگاه ابدیشان خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال