فائزون|دلنوشته شهید رضا برفی با پروردگارش

دلنوشته شهید رضا برفی با پروردگارش

ای مهربان ترین مهربانان مرا دریاب من بده ای گنهکار و غافل هستم که از دیار عاشقان خسته می آیم تا شاید مرا پذیری ای معشوقم مرا به سوی خود فرا خوان که دیگر نمی توانم صبر کنم چه سخت است آنگاه که بین دو دوست صمیمی جدایی می افتد سخت است آن لحظه که بین عاشق و معشوق فاصله می افتد و چه سخت است آن موقعی که هر دو به مقصد نمی رسند.

کدخبر : 6222 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۶|۱۱:۴۲

امروز ششم شهریور سالروز تولد شهید_رضا_برفی می باشد که به همین مناسبت فائزون دلنوشته شهید با پروردگارش را منتشر کرد

اي نهایت آرزو عارفان، ای صاحب اختیار مومنان، ای فریاد رس فریاد خواهان محبوب دلهای راستگویان و ای خدای جهانیان
گواه باش که در این دنیا گرچه به ظاهر در تنهایی زیستم اما ترا بهترین دوست و کعبه آمال و عشق ها یافتم پس مرا بسوی خودت فراخوان و شاهد باش که از تمامی مظاهر مادی بریدم تا به تو بپیوندم خدایا شاهد باش به عشق تو در مسیرت  حرکت کردم  و اینک تنها در انتظار لقا الله هستم شهادت را دوست دارم نه بدان خاطر که از زندگی خسته شده و بخواهم از مشکلات این دنیا بگریزم بلکه بدان جهت عاشق شهادتم  که آن وسیله ای برای رسیدن به قرب الهی است. میخواهم بوسیله ریختن خونم در راه تو گناهانی را که انجام داده ام بیامرزی می خواهم شهید شوم تا اگر زنده بودنم موجب رشد و ترقی دیگران نشد با نثار خونم بتوانم این قصور و کوتاهی را جبران کرده باشم.

 می خواهم شهید شوم تا خونم برای علی (ع) و حسین بن علی (ع) گواه باشد که رهرو راهشان بودم. ای مهربان ترین مهربانان مرا دریاب من بده ای گنهکار و غافل هستم که از دیار عاشقان خسته می آیم تا شاید مرا پذیری ای معشوقم مرا به سوی خود فرا خوان که دیگر نمی توانم صبر کنم چه سخت است آنگاه که بین دو دوست صمیمی جدایی می افتد سخت است آن لحظه که بین عاشق و معشوق فاصله می افتد و چه سخت است آن موقعی که هر دو به مقصد نمی رسند.

پس خدایا این سختی ها را از دوش من بردار و مرا برای رسیدن به خودت یاری فرما

ارسال نظر






captcha
ارسال