فائزون|شهید موسی میروی

شهید موسی میروی

فائزون شهیدموسی میروی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: اى ملت ایران خدا را شکر بگویید و از این جنگ هیچ هراسى نداشته باشید.

نام:موسی

نام خانوادگی:میروی

نام پدر:حسن

محل تولد:زابل مینانکنگی

تاریخ تولد:۱۳۴۶/۱/۱

تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۱/۱۰

محل شهادت:شلمچه

تحصیلات:سوم راهنمایی

کدخبر : 4196 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۷|۰۹:۴۳

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید موسی میروی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

از خدا سپاسگزارم که مرا آفرید و راه درست زندگى کردن را به ما آموخت. 

خدا را سپاس مىگویم که مرا توفیق داد که در راه او جهاد کنم.

خدایا دوست ندارم که در بستر بمیرم.

خدایا شهادت در راه تو افتخار ما مسلمین است.

اى ملت ایران خدا را شکر بگویید و از این جنگ هیچ هراسى نداشته باشید.

خدا ما را امتحان مىکند.

سعى کنید از امتحان خداي سربلند بیرون بیایید.

اي ملت شهیدپرور و قهرمان ایران گوش به فرمان امام باشید.

هواهاي نفسانی خود را زیر پا بگذارید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وأَما منْ خَاف مقَام ربه ونَهى النَّفْس عنِ الْهوى فَإِنَّ الْجنَّۀَ هی الْمأْوى»

«و هر کس از پیشگاه ربوبیـت بترسـد و از هواهـاى نفـس جلـوگیرى کنـد همانـا بهـشت منزلگاه اوست».

با سلام و درود فراوان به پیشگاه منجى عالم بشریت ولى عصر امام زمان(عـج) و نایـب برحقش خمینى کبیر این قلب تپنده میلیونها مردم محروم و مستضعف جهان و با سـلام و درود فراوان به تمامى شهداى راه حق و حقیقت آنان که با نثار خون خـود درخـت تنومنـد جمهورى اسلامى ایران را آبیارى کردند وبراى تحقق بخشیدن به این امر جان خـود را کـه گرانبهاترین چیزهاست، در طبق اخلاص گذاشته و هدیه کردند و چه عاشقانه بـه معـشوق واقعى خود یعنى االه پیوستند. وبا سلام بى شمار به خانواده هاى شهدا و اسراى جنگـى کـه به گفته امام «چشم و چراغ این انقلاب هستند»

از خدا سپاسگزارم که مرا آفرید و راه درست زندگى کردن را بـه مـا آموخـت خـدا را سپاس مىگویم که مرا توفیق داد که در راه او جهاد کنم، سپاس مىگـویم کـه مـرا بـه راه راست هدایت کرد و راه درست زندگى کردن را به ما آموخت. خدایا دوست نـدارم کـه در بستر بمیرم، عاشقم در دل سنگر بمیرم. خدایا شهادت در راه تو افتخار ما مسلمین است.

اى ملت ایران خدا را شکر بگویید و از این جنگ هیچ هراسى نداشته باشـید کـه ایـن جنگ امتحان خدا مىباشد خدا ما را امتحان مىکند سـعى کنیـد از امتحـان خـداي سـربلند بیرون بیایید.

اى ملت شهید پرور و قهرمان ایران گوش به فرمان امام باشید و هواهاى نفـسانى خـود را زیر پا بگذارید زیرا که امام از امام زمان(عج) فرمان مىگیرد و امام زمان هم از خدا. پدر مهربان سلام علیک. امیدوارم که حالتان خوب بوده باشد و همچنین امیـدوارم کـه در غم من از دست دادن من ناراحت نباشید و صبر را که بزرگترین شجاعت است پیشه کنید چرا که خداوند صابران را دوست دارد. اگر خداي ناکرده گریـه و زارى کنیـد دشـمن شاد مىشود. و همین شادى دشمن است که در روحیه و  رزمنـدگان تـاثیر مـى گـذارد و از شما طلب آمرزش خلاصه پدر جان فرصتى است که در اینجا من کنم زیرا بـراى مـن زحمات زیادى کشیدهاید و دو ساله بودم که از مادر ماندم و این شما پدر مهربان بودید کـه مرا بزرگ کردید و تحویل جامعه داده اید.

خوشا به حال کسى که مادرى ندارد که در مرگ یا شهادت او گریه و زارى کند. تـا کـه دشمن شاد شود. و سخنى هم با تو برادر عزیز و مهربانم. تو تنها امید پدر مى باشـى و بعـد از من تو باید درس بخوانى، زیرا که اسلام وانقلاب به تو امیدوار مىباشد و [به نـا] بنـا بـه گفته امام عزیز «شماها دانش آموزان امید این مملکت هستید».

به امید پیروزى تمامى رزمندگان اسلام و زیارت مرقد مطهر حضرت امام حـسین(ع) شما را به خداي بزرگ مىسپارم.

خدا نگه دار

موسی میروي

ارسال نظر






captcha
ارسال