فائزون|معلم شهید علی میرزایی

معلم شهید علی میرزایی

فائزون معلم شهید علی میرزایی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: این انقلاب ما ضربه پذیر نیست، چرا که خدا و امام زمان(عج) پشتیبان این انقلاب است.

نام:علی

نام خانوادگی:میرزایی

نام پدر:موسی

محل تولد:زابل جزینک

تاریخ تولد:۱۳۴۴/۳/۲

تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۰/۲۲

محل شهادت:شلمچه

عملیات:کربلای ۵

تحصیلات:فوق دیپلم

تخصص:معلم

دین:اسلام

مذهب:شیعه

کدخبر : 4192 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۷|۰۸:۴۹

به گزارش فائزون در وصیت نامه  شهید علی میرزایی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

بزرگترین سرمایه در درجه اول نیکى به پدر و مادر می باشد.

انقلاب ما تنها انقلابى است که راه خدا و معصومین را پیشه خود ساخته. 

بایستى که این انقلاب را حفظ نمود.

خدا و امام زمان (عج) پشتیبان این انقلاب است. 

به جبهه ها روى آورید و این انقلاب را یارى کنید.

به جبهه بیایید و واقعیت را دریابید. 

موت و حیات همه در دست خداوند است.

موت براي همه است بدون استثناء، پس چه موتی بهتر از مرگ در راه خداست؟

خداوند هر موقع که مقرر دانست امانت خویش را تحویل میگیرد که من هـم یکـی از امانـات هستم

تا جایی که امکان دارد به جبهه ها کمک کنید.

انقلاب ما انقلاب ارزشهاست. 

این انقلاب ما ضربه پذیر نیست، چرا که خدا و امام زمان(عج) پشتیبان این انقلاب است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر محضر مبارك حضرت حجت امام عصر(عج) و با سلام و درود فراوان بر رسول و فرســتاده خــدا محمــد(ص)دو ائمــه اطهــار(ع) بــه خــصوص ســرور آزادگــان حسین بن على(ع) و با سلام بر امـام امـت و امـت شـهیدپرور و سـلام و درود بـر شـما خانواده عزیز چند کلمه ابتدائاً با شما سخن مىگویم.

پدر و مادر خوبم نمىدونم با چه زبانى و با چه بیانى از شما قـدردانى و تـشکر نمـایم امیدوارم شما خودتان به بزرگوارى خودتان مرا ببخشید. از زحمات و رنج هایى که شما بـه خاطر من متحمل شدید تشکر مىکنم. مادر جان و پدر جـان مـوت و حیـات همـه دسـت خداوند است و موت براى همه است بدون استثناء، پـس چـه مـوتى بهتـر از مـرگ در راه خداست؟ پدر و مادر عزیزم فرزندان هر خانواده امانتى هستند الهى که بایستى این امانت را به خود خدا بازگرداند و خداوند هـر موقـع کـه مقـدر دانـست امانـت خـویش را تحویـل مىگیرد که من هم یکى از این امانات هستم. پس از این بابت به خـود نـاراحتى و نگرانـى راه ندهید وصیت من به شما این است که همیشه راه معصومین را پیشه خود سازید نماز را از یاد نبرید و طورى خودتان را بگیرید و روحیه خـود را طـورى تقویـت کنیـد کـه مبـادا خداى ناکرده دشمنان ما احساس شادى در وجود خویش کننـد. طـورى خودتـان را نـشان دهید که انگار هیچ اتفاقى نیفتاده و تا جایى که امکان دارد به جبهـه هـا کمـک کنیـد. چـون حالا که من به جبهه آمدم و با واقعیات روبـرو گردیـدم دگرگـونى عجیبـى در وجـود مـن پدیدار گردید. همانطورى که مىدانید انقلاب ما انقلاب ارزشهاست و حالا در این برهـه انقلاب ما در جهان تنهاست. پس بایستى که از این انقلاب دفاع نموده و بـراى حفـظ ایـن انقلاب اسلامى و الهى بایستى که از جان خود مایه گذاشت و همیشه پـشتیبان ایـن نعمتـى که خداوند به ما عطا نموده بود زیرا که دشمنان ما سـعى دارنـد کـه از طـرق مختلـف بـه انقلاب ما ضربه بزنند، ولى خداى را شکر که همیشه ناموفق مىمانند و خداوند آنها را ذلیل مىگرداند. وصیت من به تـو خـواهرم ایـن اسـت کـه همیـشه حجـاب را رعایـت کنـى و زینب وار رفتار کنى تا فاطمه زهرا(س) از شما راضى و خشنود باشد و ایـن بـه مثـل ایـن مى ماند که گویند: «اى زن به تو از فاطمه این گونه خطاب اسـت/ ارزنـده تـرین زینـت زن حفظ حجاب است». و تو خواهرم با رعایـت کـردن حجـاب و رعایـت مـوازین اسـلامى مشت محکمى بر دهان یاوه گویان خـواهى زد کـه همیـشه سـعى در ایـن داشـتند کـه بـا بى حجابى جامعه ما را به سوى مفاسد غربى سوق دهند.

برادرم: ان شاءالله امیدوارم که درست را به خوبى ادامه دهى و مطالعات خـود را دربـاره اسلام گسترش دهى تا واقعیت اسلام را دریابى پس رو به جبهه نما و اسلام عزیز را یارى  نما چرا که به قول امام ما آمدن به جبهه از فروع دین هم مهمتر است و همیشه گـوش بـه حرف پدر و مادر باش، مبادا که آنها را اذیت کنى، چرا که بزرگترین سرمایه در درجه اول نیکى به پدر و مادر میباشد. در مقابل دشمنان استقامت کنى تا اینکه بالاخره بر آنهـا غلبـه نمایى.

سخنى با شما امت شهیدپرور: مردم شهیدپرور بدانید که انقلاب ما تنها انقلابى است که راه خدا و معصومین را پیشه خود ساخته، پس بایـستى کـه ایـن انقـلاب را حفـظ نمـود و تلاش و کوشش نمود تا دشمنان داخلى و خارجى بدانند که ایـن انقـلاب مـا ضـربه پـذیر نیست، چرا که خدا و امام زمان (عج) پشتیبان این انقلاب است و آسیب پذیر نیـست. پـس به جبهه ها روى آورید و این انقلاب را یارى کنید و به جبهه بیایید  و واقعیت را دریابید.

«والسلام»

علی میرازیی

65/8/26

ارسال نظر






captcha
ارسال