فائزون|شهید عصا کریمی

شهید عصا کریمی

فائزون شهیدعصا کریمی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است:از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند.

نام:عصا

نام خانوادگی:کریمی

نام پدر:الهیار

محل تولد:نیکشهر

تاریخ تولد:۱۳۴۱/۲/۴

تاریخ شهادت:۱۳۶۱/۴/۲۱

محل شهادت:خرمشهر

تحصیلات:سوم متوسطه

دین:اسلام

مذهب:سنی

کدخبر : 4170 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۲|۱۹:۱۹

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید عصا کریمی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

پدر جان از شما میخواهم اگر شهید شدم مرا ببخشید

من اگر شهید شدم هیچ گریه و زاري نکنید.

از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند.

مادر گرامی اگر شهادت نصیب من گردید ناراحت نباشید و صبر داشته باشید.

بسم االه الرحمن الرحیم

سلام و درود بیکران بـه پیـشگاه یگانـه منجـی عـالم بـشریت امـام زمـان(عجـل الله تعـالی فرجه الشریف) و نایب برحقش امام خمینی پیرجماران بت شکن این زمان و سرانجام سلام و درود بر امت شهیدپرور ایران که واقعاً توانستند با کمکهاي بی دریغ خود به جبهـه هـاي جنگ، رزمندگان را یاري کنند و با کمک و یاري همین مردم است که اسلام پیروز میشـود و کاخ به لرزه درمی آید. و سلام بر پدر و مادر گرامی. تـصدقتان گـردم امیـدوارم کـه سلام گرم و صمیمانه مرا که از فرسنگها راه دور بپذیري و امیدوارم که هیچگونـه کـسالت و ناراحتى نداشته باشید و اگر از حال فرزند دور افتاده خود خواسته باشی الحمدالله تعـالی حالم خوب و با قلبی پرشور و شادي این چند جمله را مینویسم.

پدر جان از شما میخواهم که مرا ببخشید چونکه بدون اجازه شما به جبهه آمدم و من وارد جنگ در جبهه شدم، اگر شهید شدم مرا ببخشید و هـیچ ناراحـت نباشـید و مـن اگـر شهید شدم هیچ گریه و زارى نکنید و همیشه در شـبهـاى جمعـه بـرایم از خـدا نـصرت بخواهید. و از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند.

به مادرم بگویید که اگر زنده برگشتم که به نیکشهر مىآیم و اگـر شـهید شـدم تـو اى مادر گرامى مرا حلال کن و مرا ببخش برایم زیاد زحمت کشیدید. و تو اى مادر گرامى کـه یک عمر زحمت مرا کشیدى و به گردن من زیاد حق دارى مادر گرامى اگر شهادت نصیب من گردید ناراحت نباشید و صبر داشته باشید. که در آخرت یکدیگر را خواهیم دید.

پدر و مادر گرامی شهادت آنقدر برایم شیرین است که نمیتوانم از عهدة توصـیفش آن برآیم- این دنیا دنیاي فانی است و هیچ بدرد نمیخورد- ما باید فکر آخرت باشیم. این دنیا براي ما ارزشی ندارد ولی از این دنیاي فانی باید توشۀ زیاد برگیریم براي آخـرت- اگـر بـا دست پر از این دنیا رجعت کنیم در آخرت روسفید خواهیم بود پس شما اي مردم و امـت شهیدپرور شما را یک سفارش میکنم و به آن عمل کنید. اگر به ایـن سـفارش عمـل کنیـد واقعاً در روز قیامت روسفید خواهید بود. سفارشم این است که به دنیا دل نبندید. این دنیـا دنیاي نیستی است. به فکر آخرت باشید که رستگار خواهید بود. چـرا کـه ایـن دنیـا بـراي پیغمبر(ص) وفا نکرد پس براي مـا هـم وفـا نخواهـد کـرد. در پایـان دعـاي همیـشگی خودتان را بخوانیم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدي خمینی را نگهدار

61/4/21

 

 

[وصیت نامه اي دیگر]

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر امام خمینی و سلام بر شهیدان و امت شهیدپرور ایران که با کمـکهـاي بـی دریـغ خود تواسته رزمندگان دلاور جبهه هاي جنگ یاري کنند و بـا کمـک و یـاري همـین مـردم است که اسلام پیروز است.

سلام بر پدر و مادر گرامی. تصدقتان گردم امیدوارم که سلام گرم و صمیمانه مرا کـه از فرسنگها راه دور بپذیري و امیدوارم که هیچگونه کسالت و ناراحتى نداشته باشید و اگر از حال فرزند خود بخواهید شکر خدا خوب هستم.

باري پدر جان از شما میخواهم که مرا ببخشید چونکه بدون اجازه شما به جبهه آمدم و من وارد جنگ در جبهه شدم اگر شهید شدم مرا ببخشید و هیچ ناراحت نباشید و من اگر شهید شدم هیچ گریه و زارى نکنید و همیشه در شـبهـاى جمعـه بـرایم از خـدا نـصرت بخواهید. و از خدا بخواهید که همه رزمندگان را پیروز کند.

به مادرم بگویید که اگر زنده برگشتم که به نیکشهر میآیم و اگـر شـهید شـدم تـو اي مادر گرامی مرا حلال کن و مرا ببخش که شما برایم زیـاد زحمـت کـشیده و تـو اي مـادر گرامی که یک عمر زحمت مرا کشیدي و به گردن من زیاد حق داري پـدر و مـادر گرامـی اگر شهادت نصیب من گردید ناراحت نباشید و صبر داشته باشید که در آخرت یکـدیگر را خواهیم دید.

پدر و مادر گرامى شهادت آنقدر برایم شیرین است که دیگر این دنیـا را تنـگ دیـدم و میخواهم به جاى بزرگتر آخرت بروم. پدرم این دنیا دنیاى فـانى اسـت. و هـیچ بـه درد نمىخورد ما بایـد بـه فکـر آخـرت باشـیم. ایـن دنیـا ارزشـى نـدارد کـه ایـن دنیـا بـراى پیغمبر(ص) وفا نکرد و پس براى ما هم وفا نمىکند. در خاتمه همه شـما را بـه خـداى بزرگ میسپارم. و دعا به جان امام را فراموش نکنید.

عصا کریمى

61/4/21

ارسال نظر






captcha
ارسال