فائزون|امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی است

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی است

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

کدخبر : 38510 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۰|۱۳:۲۹

 

به گزارش فائزون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با امامت و ولایت جامعه، بیان کرد: حماسه ۹ دی اولاً نیازمند تبیین بوده که چه اتفاقی افتاد و در واقع این روز از آن روزهای ایام‌اللهی است که نباید خاموش شود و از جنس شعارِ تنها نیست، از جنس شعور و عبرت‌آموزی است.
 
 وی افزود: چرا که نهم دی‌ماه، معجزه انقلاب، حماسه سرنوشت‌ساز برای مردم و حماسه وحدت ملت ایران در مقابل توطئه هشت‌ماهه خارجی تمام‌عیار بود.
 
 این خطیب جمعه تصریح کرد: امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی ما بوده که در دو ماه آینده آن‌هم در مسئله انتخابات شکل می‌گیرد.
 
 وی اضافه کرد: انتخاباتی که موجب تحول در جامعه ما باشد و نتیجه‌اش یک مجلس گره‌گشا با قوانین مناسب و حضور مدبرانه مجلسی‌ها در امورات کشور است که بتواند گره‌گشایی از کار مردم را انجام بدهد.
 
بزمانی اظهار کرد: نیاز امروز کشور ما یک مجلس کارآمد با برنامه روشن است که مشکلات این کشور را گره‌گشایی کنند و روی کار آمدن این مجلس، نیاز به مشارکت گسترده مردم دارد که هم نیاز به بصیرت و رقابت همه گروه‌ها و اقشار دارد.
 
وی اضافه کرد: البته دشمن بیکار ننشسته و بیکار نخواهد نشست و ما باید توطئه و ترفندهای دشمن را بدانیم.
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: به‌یقین مردم ما می‌دانند که دشمن می‌خواهد القا بکند که چرا می‌خواهید رأی بدهید، از قبل همه چیز مشخص و مهندسی شده است.
 
 وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد این را القا بکند که مردم از نظام قهر کرده‌اند و دلخوری مردم را با عنوان قهر از نظام معرفی می‌کند و می‌خواهد به ما القا بکند که مردم پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند و ناکارآمدی مسئولین را به ناکارآمدی نظام تسری می‌دهند.
 
 وی ادامه داد: این‌ها در واقع آن ترفندهایی است که دشمن در مسئله انتخابات دارد و از طرفی تلاش دشمن بر این است که بچه‌های انقلابیِ جهادی با تفکر جهادی وسط میدان نیایند و به آنها رأی داده نشود.
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره) در سال ۱۳۷۶ برای رؤسای جمهور شوروی، گفت: در آن روز، جهان به دوقطبی شرق و غرب تقسیم شده بود و اینها نمی‌خواستند صدای انقلاب اسلامی شنیده شود.
 
 وی خاطرنشان کرد: اما امروز شاهد فروپاشی یک کانون هستیم و در واقع آن سه‌قطبی که با انقلاب اسلامی به وجود آمد، اکنون شاهد دوقطبی نظام استکبار و اسلام بوده و ان‌شاءالله شاهد تمدن نوین اسلامی باشیم با فروپاشی غرب که اُفولش را این روزها شاهد هستیم.
 
بزمانی با اشاره به ۱۳ دی‌ماه، چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم عزیز، خاطرنشان کرد: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.
 
 وی ادامه داد: امروز ما شاهد گسترش کمی و کیفی جبهه مقاومت و تحوّل آن در منطقه هستیم و طوفان الاقصی، بیدارگر وجدان‌های جهانی شد و این نشان از تکثیر شهید سلیمانی است.
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: باید رژیم جعلی صهیونیست هم بداند شهادت سردار عزیز، سیدرضی موسوی، نمی‌تواند آنها را به اهدافشان برساند و با این ترور، شاهد رویش‌های فراوان دیگری در جبهه مقاومت خواهیم بود و ان‌شاءالله تاوانش را هم رژیم صهیونیستی خواهد داد.
 
 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال