فائزون|ایستادگی تنها راه مقابله در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان است

وصیت‌نامه شهید؛

ایستادگی تنها راه مقابله در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان است

شهید سلطان‌علی آشوغ در وصیت‌نامه خود نوشت: در برابر یاوه‌گویان که به اسلام و امام و انقلاب بد می‌گویند، با قدرت ایستادگی کنید.

کدخبر : 38462 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۴|۰۸:۵۶

به گزارش فائزون به نقل از پایگاه خبری عصرهامون، شهید سلطان‌علی آشوغ، ۱۰ تیرماه سال ۱۳۳۴ در زابل متولد شد و در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.
 
این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا للَّه وإِنّا إِلَیه راجِعونَ»

«اشهد ان لا اله الا االله و اشهد ان محمداً رسول االله و اشهد ان علیاً ولی االله». با درود و سلام فراوان به امام امت خمینی بتشکن. پدر و مادرم سلام و دست شما را از جبهه که مقدسترین جا است بوسه میزنم و انشاءاالله لحظه به لحظه زندگیتان برای رضای خدا باشد. پدرجان و مادرجان که سالهای سال برای من زحمت کشیدید که در پیری عصای دست شما باشم. من از شما طلب حلالیت دارم چون نتوانستم در دوران زندگی خودم گوشهای از زحمات شما را ادا نمایم و پدرجان خدا را شکر میگویم که من را هدایت کرد تا توانستم به جبهه بروم و در کنار رزمندگان باشم و دینم را نسبت به اسلام و میهن عزیز خودم ادا نمایم و اگر خداوند افتخار شهادت را به من داد که برای من از همه چیز در این راه مقدس، شیرینتر میباشد و خدا را شکر که پدر و مادر خداشناسی داشتم که مرا تربیت خوب و در راه اسلام راهنمایی کردند. پدرجان مادرجان در مرگم ناله و شیون نکنید، چون از ناله و شیون شما دشمنان اسلام و انقلاب سوء استفاده میکنند و انشاءاالله صبور باشید چون «خداوند صابران را دوست دارد» پدرجان و مادرجان من شما را دوست داشتم و خانواده و سه فرزند خودم را دوست داشتم، اما از همه بیشتر خدا را دوست داشتم و امام حسین را دوست داشتم و دوست دارم پیش خدا باشم. پشتیبان امام عزیزمان باشید و از اسلام دفاع کنید و در برابر یاوهگویان که به اسلام و امام و انقلاب بد میگویند، با قدرت ایستادگی کنید و همانطوری که امام عزیزمان فرمود که «بر همه واجب است که در برابر ظلم و تجاوزگران بایستند» و از اسلام عزیزمان دفاع نمایید. برادران دل از دنیا و خانواده و بچه کندن شوخی نیست. مگر اینکه انسان از همه دل بکند و راه خدا را انتخاب کند که این نصیب هر کسی نمیگردد، مگر دوستداران خدا. موقعی که خبر شهادت مرا به شما دادند به سر و صورت نزنید، که از این کار دشمنان اسلام و انقلاب شادمانی میکنند با صبر و شکیبا و پرحوصله باشید. چون خداوند صابران را دوست دارد و در هر مجلسی که بودید، هر کسی نسبت به اسلام و انقلاب بددهنی کرد مشتی به دهن چنین یاوهگویان بزنید تا دو مرتبه به اسلام و انقلاب بد نگویند. در پایان پدر و مادر و برادران، همسرم و فرزندانم از همه شما طلب حلالیت دارم.

پاسدار همیشگی اسلام سلطانعلی آشوغ

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار، از عمر ما بکاه، و بر عمر رهبر افزا. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc1sqso2bqep8.ala2.html

ارسال نظر






captcha
ارسال