فائزون|شهدا باخدا معامله کردن

استاندار سیستان و بلوچستان:

شهدا باخدا معامله کردن

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا از فضل شهادت بسیار راضی هستند؛ زیرا باخدا معامله کردند این کار را برای‌خدا کردند و خدا خریدار آن است.

کدخبر : 38378 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۷|۰۷:۴۴

به گزارش فائزون، محمد کرمی در اولین مراسم بزرگداشت شهدای گران‌قدر امنیت بیان کرد: شهدا از فضل شهادت بسیار راضی و خشنود هستند؛ زیرا باخدا معامله کردند این روحیه جهادی اخلاص در عمل در وجود تمام شهدا است کار را برای‌خدا کردند و خدا خریدار است.

 وی ادامه داد: شهادت هنر مردان خدا است، هیچ‌کس از پایان کار خود باخبر نیست این دنیا گذرگاهی است که شهدا با هنرمندی تمام پایان زندگی را تبدیل به شهادت کردند.
 استاندار استان تصریح کرد: این شهدا ارتباط خود را باخدا تقویت کردند به‌خصوص در پیکان و نبردی که به اراده الهی است، اسلام در کل دنیا پیروز شود.

 وی افزود: ایرانیان در زمان دفاع مقدس این تفکر انقلاب را صادر کردند اکنون مردم فلسطین با نگاه توحیدی با در عین مظلومیت بااقتدار کامل پای اسلام ایستادند این کار قیمتش معامله باخدا است، شهدا باخدا معامله کردند برای اسلام و حفظ اسلام به میدان آمدند تا کشور را حفظ کنند.

 کرمی تشریح کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین مورد آماج حمله رژیم غاصب صهیونیستی هستند که با سلاح‌های نامتعارف همه‌جا را به خاک و خون می‌کشند این سلاح‌ها برای تأسیسات زیرزمینی است؛ ولی از آن برای مردم مظلوم به کار می‌برند.

 وی اذعان کرد: خداوند با این مردم است این نگاه توحیدی مردم است این مردم در نهایت موفق هستند کودکان فلسطینی تنها خدا را صدا می‌زنند؛ در دوران دفاع مقدس فقط نیز ما با اتکا به قدرت خدا به میدان آمدیم.

 استاندار استان مطرح کرد: بعد از سال‌ها که اسرائیل سعی کردند که جوانان فلسطینی، فلسطین را فراموش کنند آنان هنوز پای‌کار هستند و با ۴۰ هزار نیروی رزمنده محکم پای‌کار ایستادند با اتکای به خدای متعال این راه را ادامه می‌دهند.

 وی عنوان کرد: هرجا فریاد مظلومی بلند است ملت ایران کنار آن ملت حضور دارد ایران اسلامی محکم پشتیبان ملت فلسطین است و از هیچ قدرت واهمه ندارد ما وابسته و متکی به خدا است در همه میدان‌ها محکم ایستاده و پیروز است یاد و خاطر شهدا را گرامی می‌داریم صبر خانواده شهدا پاداش الهی است، تمام تلاش این است که به خدا وصل باشیم و بندگی اوج اقتدار است.

 کرمی گفت: به برکت خون شهدا راه‌ها باز می‌شود اگر تلاش کنیم و فرمان الهی را اجرا کنیم و تسلیم محض الهی باشیم در اوج اقتدار هستیم و به فضل الهی پیش می‌رود آینده اذعان اسلام است و همه کسانی که از صهیونیست حمایت می‌کنند ذلیل عالم می‌شوند به فضل الهی اگر درست عمل کنیم و ایمان به وعده الهی داشته باشیم آن تحقق پیدا می‌کند.
 
 شهادت زیباترین زخم بر پیکر انسان است
 
 سردار سرتیپ احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهادت زیباترین زخم بر پیکر است، شهادت بیداری را معنا می‌سازد، بینایی را شفاف می‌سازد شهادت مشعلی بر جان برگزیدگان است تا تاریکی را بگریزاند.

 وی ادامه داد: جایگاه شهادت آن‌قدر بالاست که در فکروذکر ما نمی‌گنجد، خداوند در قرآن کریم در سوره‌ای از قرآن برای ما عنوان کرد آنهایی که در راه خدا کشته شدند مرده نپندارید آنان در راه خدا زنده هستند.

 فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: شهدا مسرور و شادمان هستند آنان ترس و اندوه ندارند که خداوند به آنان مقام شهادت را عنایت کرده است آنان نیاز به حضور ما در مراسمات ندارند؛ بلکه ما باید حضور داشته باشیم و یادآور باشیم که چگونه مردانه در میدان نبرد ایستادند و از جان خود گذشتند تا پرچم اسلام برافراشته بماند.
 
 وی افزود: ما به جهت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا می‌توانیم در عرصه‌های مختلف فعالیت کنیم باید اسم‌ورسم این مردان مرد را الگو قرار دهیم که به‌موقع در صحنه حضور داشتند این را باید وظیفه بدانیم و به بهترین شکل عمل کنیم.

 فرمانده سپاه سلمان استان مطرح کرد: مردانی که علی‌رغم تمام سختی و مشکلات در میدان ایستادند و عملیاتی مانند طوفان الاقصی را انجام دادند و عملیاتی را طراحی کردند که باعث فخر همه مجاهدان جهان اسلام شد.

 وی اذعان کرد: یکی از نکات بسیار مهم که باید در جریان این عملیات تبیین کرد و باید بیش از گذشته باید به آن توجه کرد این است که دشمنان اسلام باتوجه‌به تمام ظرفیت‌های که در اختیار دارند به‌خصوص ظرفیت‌های رسانه‌ای به دنبال جابه‌جاکردن جای شهید و جلاد است.
 سردار سرتیپ شفائی گفت: ابزار حداقلی مردم فلسطین را نیز محدود می‌کنند تا تفکر خود را به مردم القا کنند ماهیت این اقدامات واکنشی به ظلم و جنایتی است که سال‌ها روا داشتند آنان فکر می‌کنند مسلمان عالم این همه تجاوز را به فراموشی سپرده‌اند؛ اما تمام این جنایت‌ها جلوی چشم مردم است.

 وی ادامه داد: هدف جلادان تصرف غزه، نابودی حماس بود که باید توجه داشته باشند دنیا می‌بیند که جبهه‌ها باطل دست‌به‌دست هم با تمام ظرفیت در این نبرد حضور دارند با توافق‌نامه‌ای‌های متعددی برای نابودی جریان مقاومت و حماس انجام داده‌اند.

 فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: امروز علی‌رغم همه محدودیت‌های شاهد آن هستیم که آزادی‌خواهان جهان در اقصی‌نقاط دنیا از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و به‌زودی‌زود مدافعان فلسطین در این جبهه پیروز خواهند شد در پایان یاد و خاطر همه شهدای مدافع امنیت از پاییز سال گذشته تا کنون از جمله شهید هاشمی، شهرکی، انصاری، آبسالان و... گرامی می‌داریم.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdciy5azwt1aqv2.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال