فائزون|عاملین حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ محکوم هستند

بخشدار پشتکوه خاش:

عاملین حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ محکوم هستند

بخشدار پشتکوه خاش گفت: کوری چشم دشمنان، اتحاد مردم ایران بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

کدخبر : 38217 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۵|۱۰:۲۴

به گزارش فائزون؛ عبدالصدیق رحمت زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما با تأکیدبر اینکه این‌گونه اعمال دردمنشأنه و غیرانسانی در هیچ مسلک و آیینی به‌جز آیین کفر و شیطان دیده نمی‌شود، بیان کرد: خداوند خود انتقام گیرنده خون‌های پاک بی‌گناهان خواهد بود.

بخشدارپشتکوه خاش ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و ابراز انزجار از عوامل مزدور چنین حرکات کور و مذبوحانه، اظهار کرد: علو درجات بهشتی برای شهید این حادثه و آرزوی بهبودی سریع برای مجروحان را خواستارم.

وی عنوان کرد: قطعاً ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس کشور و برنامه‌ریزی دشمنان برای القای آشوب و ناامنی در کشور، بار دیگر حمایت و همراهی خود را در حفظ امنیت و صیانت از اسلام و انقلاب به رخ دشمنان این مرز و بوم خواهند کشید.

 رحمت زهی تاکید کرد:این جنایت تروریستی  اوج درماندگی و حقارت عاملین پشت پرده آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند و بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند، به کوری چشم دشمنان، اتحاد مردم ایران  بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیرو‌های خدوم اطلاعاتی و امنیتی که به سرعت عامل این حمله را دستگیر کردند، اذعان کرد: قطعاً با افشای دست‌های پشت‌پرده و شناسایی و معرفی آمرین این اقدام تروریستی چهره پلید دشمنان مردم بیش از پیش نمایان خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن محکومیت شدید این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین به روح خادم شهید عروج‌یافته درود می‌فرستیم و برخورد قاطعانه مسئولان ذی‌ربط با مسببین این اقدام غیرانسانی را از مسئولان مربوطه انتظار داریم و خواستار اشد مجازات برای عاملین این حمله از دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی هستیم.

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال