فائزون|ملت ایران باید در مقابل سختی‌ها استوار باشد

وصیت‌نامه شهید؛

ملت ایران باید در مقابل سختی‌ها استوار باشد

شهید رضا امینی در بخشی از وصیت‌نامه خودنوشت: ملت ایران باید در مقابل سختی‌ها استوار باشد.

کدخبر : 38181 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۰|۰۷:۵۱

به گزارش فائزون، شهید رضا امینی فرزند نجف در ۱ بهمن‌ماه سال ۵۱ در شهرستان زابل روستای سدکی به دنیا آمد، این شهید بزرگوار در ۴ خردادماه ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
با درود و سلام بر امام‌زمان (عج) و نایب برحقش خمینی کبیر و سلام بر رزمندگان اسـلام و با سلام و درود بر پدر و مادر قهرمانم که مـن را چنـین در راه اسـلام تربیـت کردنـد تـا بتوانم در راه اسلام خدمت کنم و من خوشحالم که چنین پدر و مادری دارم و من از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که برای من گریه نکنند؛ زیرا دشمنان اسلام و قـرآن بـا گریه‌کردن شما شاد می‌شوند و مسلمانان نیز غمگین می‌شوند.

 شما باید استوار باشید بر ناراحتی‌ها و دشواری‌ها زیرا پدران و مادران شهدا که هرکـدام دو یا سه شهید داده‌اند در مقابل سختی‌ها استقامت می‌کنند و شما نیز بایـد چنـین باشـید و هیچ‌وقت ناراحت نباشید؛ زیرا که من در دست شما امانتی بیش نبودم و خداونـد امـانتش را از شما گرفته است.

انسان‌ها همه رفتنی هستند، اما چه مرگی بهتـر از شـهادت در راه خـدا. پیام من به هم‌کلاسی‌های من این است که در پشت‌جبهه با درس‌خواندن خودشان مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و جنایت‌کاران شرق و غرب بزنند و پیام مـن بـه خـواهرانم این است که زینب ‌وار در مقابل سختی‌ها اسـتقامت کننـد و بـرایی مـن گریـه نکنند؛ چون منافقین از گریه‌کردن شما شاد می‌شوند و برادرم نیـز بایـد همچـون علـی اکبـر (ع) در مقابل سختیها استقامت کند و ملـت ایـران بایـد در مقابـل سختی‌ها اسـتوار باشـد و از و نوکرانشان در منطقه هیچ‌گونه ترس و واهمهٔ ترفندهای ابرقدرت‌ها نداشـته باشـید و استوار و محکم باشند و من از خداوند متعال برای امام دعا می‌کنم که تا انقلاب مهدی (عجل‌الله تعـالی فرجـه الشریف) ایشان را در پناه خودش حفظ کند و همچنین برای پیروزی رزمندگان اسلام دعـا می‌کنم. «والسلام» به امید پیروزی رزمندگان اسلام به امید آن روزی که پیروزی اسلام بر کفر جهانی را شاهد باشید.
 
انتهای خبر/ س
 
 
 

ارسال نظر






captcha
ارسال