فائزون|بدحجابی نتیجه عمل‌نکردن به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است

فرماندار سراوان:

بدحجابی نتیجه عمل‌نکردن به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است

فرماندار سراوان گفت: کوتاهی مسئولین و مردم نسبت به انجام فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر عامل بی‌حجابی در جامعه است.

کدخبر : 38132 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۳|۱۰:۰۰

به گزارش  فائزون به نقل از پایگاه خبری عصرهامون، سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای احیای فریضه مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قیام کرد و امروز هر آنچه در جامعه اسلامی داریم حاصل خون هزاران شهید است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ما به‌نوعی پیام‌آوران مکتب قرآن و پیامبر اسلام (ص) هستیم، افزود: به دلیل اینکه هیچ یک از ما مسئولین و مردم به وظیفه خود در قبال انجام دو فریضه مهم و واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌درستی انجام نداده‌ایم در حال حاضر جامعه ما دچار مشکلات و مسائلی است.

 

فرماندار سراوان ادامه داد: امروز اگر فردی منکر را مشاهده کند اما نهی را انجام ندهد به نحوی منکر تبدیل به معروف می‌شود و بدعت صورت می‌گیرد و منکر در جامعه به امر عادی تبدیل می‌شود.

 

تجلیلی خاطرنشان کرد: وقتی موضوعی در جامعه مورد نکوهش قرار گرفت و افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند نسبت به منکر توجه بیشتری داشته باشند امربه‌معروف حاصل می‌شود و جامعه به سمت تباهی سوق داده نخواهد شد.

 

وی اذعان کرد: به دلیل کم‌کاری مسئولین و مردم نسبت به فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر امروز در جامعه شاهد بدحجابی هستیم؛ جامعه وقتی مدینه فاضله می‌شود که احساس وظیفه کنیم و به‌سادگی از کنار موضوعات به‌راحتی عبور نکنیم.

 

فرماندار سراوان گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه‌ای است که خداوند متعال برای ما تعیین کرده تا به‌سادگی از کنار مسائل و موضوعات عبور نکنیم و واکنش نشان دهیم.

 

ارسال نظر






captcha
ارسال