فائزون|خانواده شاهد و ایثارگر ولی‌نعمتان انقلاب هستند

در دیدار با فرمانده سپاه شهرستانی سراوان مطرح شد؛

خانواده شاهد و ایثارگر ولی‌نعمتان انقلاب هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان گفت: خانواده شاهد و ایثارگر ولی‌نعمتان انقلاب هستند و به‌عنوان سرمایه نظام محسوب می‌شوند.

کدخبر : 38024 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۲|۱۱:۴۰

به گزارش فائزون به نقل از شستون، غلامعلی اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان در دیدار با علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار بنیاد شهید مانند یک بازوی توانمند بوده که انتظار داریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران این دو نهاد انقلابی به دنبال یک هدف هستند و آن نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پاسداشت انقلاب اسلامی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان ادامه داد: تعامل سازنده میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه از اهداف اصلی ما در پیشبرد و انجام امورات فرهنگی و رفاهی خانواده‌های شاهد و ایثارگر است. امیدواریم این تعامل باقدرت و قوت ادامه داشته باشد چرا که خانواده شاهد و ایثارگر ولی‌نعمتان انقلاب هستند و به‌عنوان سرمایه نظام محسوب می‌شوند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست که جمعی از معتمدین معین نیز حضور داشتند در پی انتصاب فرمانده جدید سپاه شهرستانی سراوان ابلاغ پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم ثمره حسینی شد.

در متن این پیام آمده است: بدون تردید مسیر پیشرفت و توسعه امروز میهن عزیز اسلامی در تمامی عرصه‌ها باتکیه‌بر انتخاب مدیران توانمند و خدمتگزاران دلسوز، وظیفه‌شناس، وجدان بیدار و مسئولیت‌پذیری توأم بااراده پاک رقم می‌خورد.

انتصاب جنابعالی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستانی سراوان را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی، نویدبخش امیدآفرینی و تحرک بیش‌ازپیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده به مردم ولایت‌مدار شهرستان سراوان را فراهم خواهد نمود.

در پایان ضمن آرزوی توفیق، عزت و سربلندی برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتها ی پیام/
 

کلید واژه ها:

دیدار

شهادت

شهدا

ارسال نظر






captcha
ارسال