فائزون|هرگز از خط امام خمینی (ره) دور نشوید

وصیت‌نامه شهید؛

هرگز از خط امام خمینی (ره) دور نشوید

شهید محمد هاشمی در وصیت‌نامه خود نوشت: راهم را ادامه دهید و از خط امام خمینی (ره) دور نشوید.

کدخبر : 38003 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۳|۰۹:۱۳

به گزارش فائزون، شهید شهید محمد هاشمی در ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۴۷ در شیراز متولد شد و در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ در خرمشهر به شهادت رسید.

 

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«إِنَّا للَّه وإِنَّا إِلَیه راجِعونَ»

 

با سلام و درود بر رهبر انقلاب اسلامی ایران و ملـت شـهیدپرور ایـران، بـه خـصوص زابل. وصیت نامه خود را به این شرح اعلام می‌دارم: اول به پدران و مادران که فرزندانـشان را به جبهه نمی‌فرستند، بفرستند به جبهه‌ها. آیا غیر از این است که خدا به آن‌ها فرزندانـشان را داده است؟ پس چرا به راه خدا نمی‌فرستید؟ زیرا که این فرزندان شما برای خدا هـستند رشد کامل اسلامی و فرهنگی آن‌ها آرزوی شماست. پس چرا به جبهه‌ها نمـیفرسـتید تـا در دانشگاه خودسازی شرکت کنند.

 

برای پدر و مادر عزیزم: مادر جان ناراضی نباش که خدا از تو راضی نخواهد بـود. مـن به‌امید یک شهادت و شهید شدن من آرزوی من بوده است، هـمچنـان کـه آرزوی یک برادر فیروزی و پیروزی فرزندانش را خواستار است، من آرزویم این اسـت کـه بـه آن چیزی که می‌خواهم برسم. پس سعی کنید که راهم را ادامه دهید و از خط امام دور نشوید. سعی کنید که به دعای کمیل بروید، تا شاید رحمت خداوند بر شما ارزانی شـود، تـا شـاید گناهان شما بخشوده شود، تا شاید رحمت ایزدی افزون شود و از قـرآن و اسـلام کنـاره و طفره نروید و نگیرید.

 

برای دوستان و یاران عزیز سعی کنند که از افراد دروغگـو و منـافق دوری کنند، که مبادا مانند آن‌ها شوند. برادر عزیزم تا هنگام مـرگ یـادت خـواهم بـود، یـاد شیرین کاری‌های تو و یا فضولی‌های تو ولی هم شاد برای شادی من و تـو و دیگـران بـوده است. خواهر گرامی را هم مانند زینـب(س) کـه راه حـسین را ادامـه داد، پـشتیبانی کـن. خواهرم از افراد فاسد بپرهیز حجاب خود را حفظ کن.

 

حسن و حسین یار‌های من، عزیزان در همین حال که وصیت نامه می‌نویسم مـیخـواهم که شاید کنار من شما را می‌بوسم و تا شاید از بوسه‌های شما بهره‌مند شـوم. آنچـه از من پس بجا مانده است، اگر توانستید در راه بیـت المـال خـرج کنیـد و بـرای اسـلام بدرستی انجام دهید.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال