فائزون|شهادت و الگو شدن ثمره شخصیت و منش شهید الداغی بود

کارشناس مذهبی:

شهادت و الگو شدن ثمره شخصیت و منش شهید الداغی بود

کارشناس مذهبی گفت: «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت و ناموس بود و شهادت و الگو شدن نیز ثمره همین شخصیت، منش و انجام فریضه مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر او در جامعه بود.

کدخبر : 37903 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۷|۰۸:۳۷

به گزارش فائزون؛‌ حجت‌الاسلام مهدی بامری در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به ماجرای شهادت شهید «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت از شهرستان بیان کرد: در روزهای اخیر خبر شهادت جوانمردی را شنیدیم که برای دفاع از زنی بی‌پناه در مقابل مردانی هوسران جانش را فدا کرد.
 
 وی با بیان اینکه شخصیت، منش، غیرت و تعصب این شهید بزرگوار و تربیت خانوادگی، از وی شخصیتی برتر ساخته بود، افزود: ثمره چنین شخصیتی، شهادت و الگو شدن برای کودکان و نوجوانان و سایر آحاد مردم شد.
 
بامری گفت: نام شهید الداغی به جهت انجام فریضه مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ایران و در دل‌های مردم جاودانه شد و قطعاً خداوند به این شهید نظر ویژه داشته است که این‌چنین نامش را پرآوازه کرده است.
 
وی با بیان اینکه شهادت و ماندگاری مزد اخلاص و ایثار جوانمردانی همچون شهید حمیدرضا الداغی است، تصریح کرد: سیره شهدا و انسان‌های بااخلاص حرکت در مسیر ارزشمند الهی است و ازاین‌جهت در سبک زندگی، سیره و سلوک الگو و نماد می‌شوند.
 
کارشناس مذهبی کنارک با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و عدم سکوت و بی‌تفاوتی  در مقابل ظلم و هنجار اجتماعی از سوی شهید الداغی باید سرمشق قرار گیرد، تأکید کرد: بسیاری از سلبریتی‌ها در ماجرای این شهید سکوت کردند و خلاف خواست مردم حرکت کردند، اما با دیدن تشییع باشکوه این شهید متوجه غیرت مردم شدند.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdci5uazut1aqu2.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال